2.12.15

Dato’ Siti Nurhaliza Keguguran Kandungan Usia 2 Bulan

Dato’ Siti Nurhaliza Keguguran Kandungan Usia 2 Bulan


Assalamualaikum

Beberapa minggu lepas, industri hiburan Malaysia di gemparkan dengan berita ura-ura mengatakan diva nombor satu negara kita Dato’ Siti Nurhaliza Binti Taruddin mengandung. Namun Siti tidak mengulas lebih lanjut kepada pihak media tentang berita ini. Siti tidak mengiakan atau pun menidakkan berita sedang hangat di perkatakan oleh semua orang. Sekiranya berita kehamilan ini adalah sesuatu yang betul, pastinya kesemua peminat Siti akan gembira. Siti hanya memberi komen bila sampai waktunya beliau akan berkongsi cerita yang sebenar.

Namun, beberapa hari lepas, PapaG terbaca status Instagram @ctdk menyatakan bahawa Dato’ Siti telah keguguran di usia kandungan 2 bulan. Pastinya ia merupakan satu yang amat menyedihkan. Sebagai manusia Siti menganggap ianya sebagai satu ujian baginya dan keluarga. Siti tetap redha dan positif bahawa semestinya ade hikmah di sebalik kejadian yang menimpa ini.

dato-siti-nurhaliza-keguguran

Kini, Siti akan berpantang dan selepas habis berpantang aktiviti seninya akan berjalan seperti sediakala. Sebagai peminat, PapaG doakan semoga Dato’ diberi kesembuhan yang sempurna dan tetap redha dengan ujian yang menimpa. Insyallah tahun depan mengandung lagi. Hehehe.

With Love
Papaglamz

-sekian-

1 ulasan:

  1. Al-fatihah.....perancangan Allah adalah yang terbaik...

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com