Jom Part-time Jual Aiskrim Tapi Hasil Lumayan...!!!

Panduan business jual aiskrim


Assalamualaikum

Jom Part-time Jual Aiskrim Tapi Hasil Lumayan | Menjengah masuk tahun 2016 PapaG pasti ramai yang terasa akan tekanan ekonomi negara kita. Kuasa membeli kian mengecil. Jadi, ramai yang mencari alternatif untuk mencari pendapatan tambahan. Lebih-lebih lagi bila ada sorang menteri dalam negara kita yang mengesyorkan semua rakyat untuk melakuka 2 kerja. Jadi, dalam entri kali ini PapaG ingin berkongsi pada semua tentang satu peluang perniagaan yang mudah tapi pulangan yang besar.




Tahukah Anda? Anda boleh menjana pendapatan sampingan sehingga empat angka sebulan dengan hanya berniaga ais krim? Waow.. Ini adalah realiti. Ramai yang telah berjaya. Dan PapaG ingin berkongsi kejayaan mereka pada anda semua. Dalam setiap kejayaan pastinya ada rahsia tersendiri. Korang nak tak kalau PapaG kongsikan pada korang beberapa panduan dan tips yang mudah untuk anda memulakan perniagan mejual aiskrim anda? Boleh klik banner di bawah ni.


Ramai yang mencari-cari panduan untuk memulakan perniagaan. Jadi, buku panduan ini adalah antara yang terbaik yang boleh anda miliki. Sebab apa? Anda bakal di beri pendedahan tentang rahsia-rahsia tersembunyi dan berkesan untuk anda berjaya dalam perniagaan menjual aiskrim anda. PapaG konsikan Apakah Yang Bakal Dibongkarkan Dalam Ebook Panduan Ini? Mari Kita Lihat...

Bahagian Pendahuluan.

Pada bahagian ini, anda akan diberikan pendedahan tentang potensi bisnes aiskrim ini dengan lebih jelas. Agar anda nampak yang model bisnes aiskrim ini memang boleh pergi jauh. Bahagian ini juga penting, agar anda nampak hala tuju bisnes anda. Ia lebih kepada mindset mencari peluang.

Bab 1: Jom Bisnes Aiskrim
Dalam bab ini, anda akan diberi pendedahan dengan lebih terperinci tentang peluang bisnes aiskrim ni tanpa perlu tiru apa yang mat bangla, pakistan & Myanmar buat. Macam mana tu?
Dalam bab itu juga diterangkan 5 keajaiban bisnes aiskrim. Di mana kelebihan ini, jarang sekali ada pada produk lain. Anda akan garu kepala lepas tahu keajaiban ini. :)
Anda juga akan diterangkan daripada segi margin keuntungan, modal permulaan & betul ke tak perlukan kemahiran yang tinggi? Hanya yang dah tahu akan tersenyum lebar. :)

Bab 2: Bagaimana Menjana RM5k Sebulan Dengan Bisnes Aiskrim Secara Part-time?
Sejujurnya inilah konten paling mahal dalam ebook ni. Dengan tahu rahsia bab ini, anda tak perlu tebal muka bunyikan loceng sambil tunggang motor.
Malu beb, kalau jiran nampak. Terserempak dengan anak sedara. Anda akan diberitahu lubuk-nya yang sebenar dalam bab ini.
Dengan tahu lubuk ini, anda boleh ‘jual’ sebanyak 1000 kon aiskrim dalam masa 2-3 jam sahaja. Best betul kalau ada ilmu ni kan. Kerja sikit, tapi lumayan.


Bab 3: Apa Persiapan Memulakan Bisnes Aiskrim?
Lubuk dah tahu pun tak guna kalau tak tahu cara buat persiapan. Dah lah ais krim ni cepat cair.
Apa peralatan yang diperlukan? Sebelum proses? Semasa kerja operasi dijalankan? Bab ini kita perlu tahu agar kita tidak kelam-kabut nanti.
Semuanya ada di ceritakan dalam bab ini. Ada gambar. Insyaallah, mudah faham.

Bab 4: Rahsia Pemprosesan Aiskrim
Apa resepinya? Apa bahan-bahan asasi yang diperlukan? Bagaimana nak buat ais krim di rumah anda sendiri? Bagaimana cara pemprosesannya?
Anda kena belajar ilmu ni, barulah jimat. Barulah boleh dapat margin tinggi. Kalau anda ambil dekat suplier, sebenarnya suplier yang untung banyak.
Jangan risau, dalam bab ini akan diterangkan terperinci apa bahan masakan dalam bentuk gambar. Agar anda boleh beli sendiri di kedai runcit. Siap jenama brand akan diberitahu.
Paling best dalam bab ni. Anda boleh buat aiskrim perisa anda sendiri. Yahooo…!

Bab 4.1: Carta Alir Pemprosesan Aiskrim
Dengan carta alir ni, ia memudahkan anda nampak apa yang perlu didahulukan. Apa yang perlu dikemudiankan.
Tapi jangan risau. Dalam ebook ini anda dibekalkan dengan carta alir. Demi untuk memudahkan anda faham.

Bab 5: Info Asas Tentang Aiskrim.
Dalam bab ini anda akan tahu ada berapa jenis aiskrim di Malaysia ni? Apa yang membezakan jenis-jenis aiskrim ni?
Kenapa aiskrim jenis A lebih murah berbanding jenis B? Kenapa aiskrim yang kita beli dekat supermarket cepat cair?
Aiskrim yang bagaimana yang dikatakan mesra-pengguna? Jawapannya ada di dalam buku ini. Agar anda tak kekok bila diajukan soalan ini satu hari nanti.
Hebatkan e-book ni? Apalagi, cubalah kalau tak percaya! Klik banner di bawah ini untuk maklumat lanjut.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Google+ Followers