5 Divo | Penyatuan 3 Negara Dalam Satu Konsert

Konsert 5 Divo


Assalamualaikum

5 Divo Penyatuan 3 Negara Dalam Satu Konsert | First time membaca 5 Divo ni dah macam konsert eldivo pulak bunyinya. Tapi bukan ye. Ianya merupakan satu konsert yang bakal menggabungkan 5 artis yang terkenal dan mempunyai kekuatan tersendiri  dari 3 buah negara iaitu Malaysia, Singapura dan Indonesia. Pastinya peminat-peminat Hafiz, Hazama, Taufik Batisha, Afghan dan Judika tidak sabar menantikan konsert ini.

Konsert

Dafi yang merupakan orang penting dalam perlaksanaan penganjuran konsert ini meluahkan rasa teruja dan gembiranya akan satu impian yang dahulunya hanyalan angan-angan kini bakal menjadi kenyataan. Konsert yang bertujuan selain berhibur dengan barisan artis terbaik, konsert berkenaan juga adalah simbolik penyatuan tiga negara menerusi muzik. Dengar memang menarik je kan?

Bagi yang hendak tahu, Konsert 5 Divo akan diadakan pada 13 Februari 2016 di Stadium Malawati, Shah Alam jam 8.30 malam. Mesti ramai yang nak menonton ni kan? Dalam 5 artis yang ada, korang pilih yang mana? PapaG pilih Judika. Suka sangat dengan suara dia. Hehehe

With Love
Papaglamz

-sekian-

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
11 Februari 2016 4:43 PTG delete

pergh. hazama kat situ :) in love sungguh. hehehe.

Reply
avatar

Google+ Followers