7 Pilihan Biskut Raya Popular Tahun Ini

/
4 Comments

Koleksi biskut raya istimewa


Assalamualaikum
7 Pilihan Biskut Raya Popular Tahun Ini | Diam-diam kita sudah menerjah masuk bulan Rejab. Lagi sebulan lebih lagi kita dah nak berpuasa. Lepas kita berpuasa dah nak menyambut Hari Raya aidilfitri pula. Tentunya setiap kali datangnya hari raya kita sibuk memuat persiapan untuk menyambutnya. Tak kira dari pakian, rumah dan juga juadah di hari raya. Dalam entri kali ini PapaG nak kongsikan andata kuih-kuih raya yang popular dan menjadi pilihan PapaG bila tibanya hari raya. Rasanya kalau PapaG beraya ke rumah orang kuih-kuih ini la yang akan PapaG cari dulu.

Kuih biskut raya pilihan

1. Semperit Susu


kuih-raya-pilihan-popular-tahun-ini

2. Biskut Red Pearl



3. Biskut Mazola a.k.a. Biskut Kacang Tanah




4. Biskut Sarang Semut



5. Tart Nenas Gulung



6. Semperit Dahlia/Biskut Bunga Dahlia 



7. Almond London


Inilah dia antara kuih raya yang menjadi pilihan PapaG masa hari raya. Korang pula apa pilihan biskut raya korang? Ada yang sama tak dengan PapaG? Tapi kan dalam banyak-banyak biskut ni, Tart Nanas Gulung adalah yang menjadi sangat-sangat favourite PapaG. Rasanya kalau beli masa bulan puasa, masuk bulan syawal dah abes dah tart tu. Jadi kena beli lebih sikit la kalau tart gulung tu. Hehehe.

Macam rasa dah nak dekat je kan raya bila cerita tentang kuih raya ni. PapaG biasa buat kuih tunjuk-tunjuk je. Tak mampu nak buat sendiri guna tangan. Kanng jadi biskut lain kang. Heheheh. Ok la sampai di sini sahaja perkogsian dari PapaG.

With Love
Papaglamz

-sekian-

Dapatkan Resepi-resepi masakan terbaik untuk anda - Klik Disini
Dapatkan Resepi Kek Coklat BEST dengan - Klik Disini
Brownies Kedut ini MESTI korang suka - Klik Disini
Koleksi Resepi Kek MESTI Korang suka - Klik Disini


You may also like

4 ulasan:

  1. kitaorang mana yg ada depan mata,ambil ja,tapi kebanyakkannya suka lagi biskut tradisional dari yg jenis moden..

    BalasPadam
  2. kak ain voted biskut sarang semut...!!
    my peberettttt... hihihihihiii... :)

    bab gulung-gulung.. guling-guling.. golek-golek.. papaG memang suka..!!haahahahahaaa... :)

    BalasPadam
  3. sedap-sedap semuanya nak sikitttt

    BalasPadam