18.4.16

Biobax Spray Merawat Sakit Lutut Dan Pinggang Tanpa SUNTIKAN

Rawatan sakit sendi


Assalamualaikum

Biobax Spray Merawat Sakit Lutut Dan Pinggang Tanpa SUNTIKAN | Sakit sendi, urat, lutut dan pinggang sangat mengganggu aktiviti seharian. Lebih parah lagi bagi sakit yang sudah parah dan ada yang perlukan pembedahan ataupun suntikan ubat-ubatan. Itu dikira tahap yang kronik. Sebelum PapaG bercerita panjang, Tahu tak korang macam mana sakit lutut ni boleh terjadi? Sakit lutut boleh berlaku kepada sesiapa sahaja tidak mengira umur. Sakit lutut boleh berpunca daripada Kecederaan, Sakit Sendi, Sakit Tulang, Sakit Otot Dan Arthritis. Dari kesemua yang disenaraikan di atas yang paling kerap terjadi adalah ARTHRITIS.


PapaG percaya sakit-sakit sendi, tulang belakang dan lutut ni biasanya dialami oleh orang-orang tua. Tak kurang juga atlit-atlit sukan berisko untuk mengalami sakit lutu atau sendi. Jadi, untuk megelakkan atau megurangkan kesakitan sendi dan lutut anda, apa kata gunakan Biobaxx Cool Theraphy sebagai satu jalan alternatif. Sementara kesakitan tu belum serious, baik kita cegah dari awal kan? Utuk pengatahuan semua, rawatan sakit sendi atau lutut di hospital-horpital kosnya mencecah sehingga RM10K tau. Tapi, dengan BIobax Cool Theraphy korang cuma bayak RM 80.00 je untuk satu botol dan sapu kan pada tempat yang sakit tu. Murah dan mudah kan.

6 TIPS MELEGAKAN SAKIT PINGGANG DARI BIOBAX COOL THERAPHY

  1. Tidur diatas tilam yang keras seperti tilam yang diperbuat daripada kekabu. Ianya sangat baik untuk merehatkan tulang belakang.
  2. Letakkan kain, baju atau bantal kecil dan nipis pada bahagian pinggang jika tidur terlentang.
  3. Jika duduk terlalu lama diatas kerusi, letakkan bantal di bahagian belakang badan  sebagai penyokong pinggang anda. Contohnya  kerusi di pejabat dan kerusi kereta.
  4. Jangan letakkan dompet yang tebal di poket belakang. Kerana ia akan menyebabkan struktur punggung menjadi tidak rata ketika duduk yang akan memberi kesan kepada pinggang. Sebaiknya letakkan dompet di poket depan.
  5. Dapatkan khidmat urutan traditional yang bagus. Kemungkinan terdapat urat-urat yang tersimpul atau tersumbat. Urutan akan melancarkan perjalanan darah dan melegakan sakit yang dialami.
  6. Boleh spray kan sahaja BIOBAX COOL THERAPHY di tempat yang kurang selesa untuk melegakan sakit belakang.


7 SEBAB KENAPA PERLU MEMILIH  BIOBAX COOL THERAPHY :-

  1. Mudah meresap dalam kulit.
  2. Tidak melekit seperti minyak-minyak lain.
  3. Bau yang sangat-sangat harum. Juga boleh digunakan untuk tenangkan fikiran.
  4. 1 botol boleh tahan 2 bulan. Botol ringan mudah di bawa kemana-mana.
  5. Ada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
  6. Diperbuat dari bahan-bahan organik seperti Eucalyptus Oil, Habbatus Sauda dan Olive Oil.
  7. Sesuai untuk Sakit Pinggang, Sakit Belakang, Sakit Lutut, Sakit Sendi, Selsema, Resdung, Stress dan juga sesuai untuk Ibu Mengandung.




HARGA BIOBAX COOL THERAPHY

Harga Biobax Cool Theraphy ni hanya RM80 SAHAJA (termasuk kos pos).

Biobax cool therapy masih boleh didapati dengan harga promosi RM80 termasuk postage. Apa lagi kakak-kakak, abang-abang, jom belikan untuk diri sendiri atau untuk mak ayah yang mengalami sakit sendi dan sakit belakang. Boleh jadikan hadiah untuk yang tersayang. Untuk wife yang tengah preggy sakit pinggang atau dalam pantang. Yang paling PENTING biobax ni organik tau! Selsema boleh. Resdung boleh. Wahhhh rugi tak dapatkan tau. Untuk maklumat lanjut mengenai biobax cool theraphy boleh whatsapp PapaG +60 19‑61413933

With Love
Papaglamz

-sekian-

4 ulasan:

  1. Macam best jer produk ni

    BalasPadam
  2. memang wajib ada sorang satu.. sebab Biobax ni pelbagai guna.. dan 100% organik.. :)

    BalasPadam
  3. Kalau hidung gatal... boleh sapu tak???

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com