19.4.16

Susuk 'PENGETAT' Dengan Jus Orlin Dari ALLUDRA INTERNATIONAL

JUS ORLIN Dari ALLUDRA INTERNATIONAL Rahsia Wanita Bahagia


Assalamualaikum

Susuk 'PENGETAT' Dengan Jus Orlin Dari ALLUDRA INTERNATIONAL | Kecantikan wanita bermula dari dalam. Oleh itu, penjagaan dalaman dan aset kita perlu dititikberatkan. Untuk menyelesaikan masalah ini, langkah terbaik adalah dengan mengamalkan Jus Orlin dari Alludra International.


Khasiat Jus Orlin dari Alludra International sangat baik untuk wanita. Orlin Botanical Drink, minuman tenaga yang diformulasikan khas untuk golongan wanita untuk membantu meningkatkan tenaga luaran dan dalaman. Orlin juga membantu menganjalkan kulit, otot pinggul dan payudara serta memperkemaskan sistem dalaman wanita untuk memberi lebih keyakinan. Pasti bila kita bertenaga setiap urusan kerjaya dan rumahtangga akan dilakukan dengan sempurna. Sebab tu PapaG katakan jus Orlin ni macam susuk 'Pengetat'. Hehehe

Khasiat Jus Orlin Alludra International

Antara khasiat dari Jus Orlin Alludra International khas untuk wanita diluar sana ialah :

TENAGA DALAMAN
Orlin membantu membina semula tenaga dalaman wanita agar sentiasa segar dan cergas sepanjang hari. Wanita bekerjaya semestinya menginginkan tenaga sepanjang hari di tempat kerja dan selepas pulang ke rumah. 

PAYUDARA
Usia bukanlah penghalang untuk kaum wanita kelihatan sentiasa cantik dan berseri. Jus botanikal Orlin membantu MENAIKKAN, MENEGANGKAN dan MENGANJALKAN semula aset terpenting wanita iaitu payudara agar anda sentiasa lebih yakin dengan penampilan diri semasa diluar dan dirumah. 

HORMON
Masalah hormon sering menjadi pengganggu kepada emosi luaran dan dalaman wanita. Tekanan luaran dan dalaman juga memberi kesan terhadap ketidakstabilan hormon. Jus ORLIN terbukti membantu menstabilkan semula masalah ini untuk kehidupan yang lebih segar dan aman sepanjang masa. 

KULIT
Minuman kesihatan Orlin membantu memberi kesegaran kepada kulit. Produk ini juga membantu mempercepatkan proses pemutihan kulit agar lebih bersinar dan berseri sepanjang hari.Kulit anda pasti kelihatan lebih anjal.

Selepas beberapa minggu menggunakan Jus Orlin dari Alludra International


Masa mula nak cuba tu wife PapaG agak takut sebab tag line dia tu macam sangat over. Ketat mengetat je kan. Tapi yang sebenarnya Jus Orlin ini more to supplement untuk menambahkan tenaga dan juga menjaga kesihatan untuk wanita. Ternyata ia berkasan. Wife PapaG yang sebok dengan urusan mengajar ditambah dengan jaga anak sendirian. Yela kami ni kan duduk berjauhan. Wife yang jaga anak sendirian. Alhamdulillah dia dapat tempuhi dengan penuh semangat dan kekal ceria bertenaga. Alhamdulillah. Thank you Jus Orlin. 



Untuk keterangan lebih lanjut dan banyak lagi testimoni dari pengguna yang telah mendapat manfaat dari Jus Orlin Alludra International boleh lah lawati :


Atau hubungi terus pengasas produk Puan Arifah, 017-6767 966


With Love
Papaglamz

-sekian-

3 ulasan:

  1. assalamualikum.
    singgah pagi
    ~ http://jmbelog.blogspot.my/

    BalasPadam
  2. setuju....!
    Jus Orlin untuk tenaga luar dan dalam.. bahan2 dalam Jus Orlin tu yang buat special tu.. hehehehehe...

    jom repeat order.. kata sayang wife..!!kikikikiii... :)

    BalasPadam
  3. Muka jgn ketat.. lain2 ok insyaAllah. Best review papaG.

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com