4.4.16

Ucapan Hari Lahir Untuk Diri Sendiri

Ucapan selamat hari lahir


Assalamualaikum

Ucapan Hari Lahir Untuk Diri Sendiri | Hari ni adalah birthday PapaG. So please wish birthday kat I sekarang jugak yer. Hahaha. Jom nyanyi sama-sama.


Happy birthday to me,
Happy birthday to me,
Happy birthday PapaG / Faizal / Pejal / Charl,
Happy birthday to you.

Kau rasa agak ‘sangkak’ tak mintak orang menyanyikan lagu birthday untuk ko? Hehehehe. BTW, I is tak perasan pun yang hari ni birthday PapaG. Kalau wife PapaG and encik facebook tak cakap memang tak tahu la. Tq my dearest wife yang ingat birthday laki dia ni. Sayang ketat-ketat ala-ala Jus Orlin gituuuu. Hahaha.

Alhamdulillah umur dah meningkat lebih tua dan dewasa. Tak sangka sudah sedewasa ini. I is prefer guna dewasa rather than TUA yer. Hikhikhik. Please jangan kecam PapaG. I is tak tua dewasa je. Sejajar dengan peningkatan umur ni harapnya umur yang tuhan pinjamkan ini sentiasa diberkati olehnya. Semoga rezeki yang diberi juga semakin melimpah ruah dan juga diberkati. Insyallah.


Bila umur kita bertambah, umur anak sendiri pun dah bertambah. Imtiyaz pun next moth dah nak masuk 2 tahun. Tu dah sebok belakon-belakon nak jage baby. Dok tidokan dan bagi susu kat anak patung. Kau rasa…??!!!! Sabar la yer nak. Insyallah kalau ade rezeki nanti I is bagi sorang adik kat u. Sabar.. Sabar.. Sabar..

Ok la, akhir sekali PapaG ucapkan terima kasih pada semua rakan-rakan dan juga family yang ingat dan wish birthday serta mendoakan kebahagiaan PapaG sekeluarga. Semoga segala doa Allah makbulkan. Insyallah. PapaG juga doakan anda semua sentiasa di bawah lindungan Allah dan segala impian yang korang impikan tercapai.

With Love
Papaglamz

-sekian-

14 ulasan:

  1. Happy birthdayyy, shengre kuaile !semoga segala hajat tercapai bersama tersayang ye...amin !!!!!

    BalasPadam
  2. Selamat hari jadi PapaG.. Semoga semakin sukses dalam apa jua yang diceburi di samping keluarga.. InshaaAllah, Aamiin

    BalasPadam
  3. wah..happy birthday papaglamz..bulan yang sama dengan anak fiqa juga..semalam besday anak fiqa..hehe

    BalasPadam
  4. selamat hari lahir dan murah rezeki selalu..amin. =)

    BalasPadam
  5. selamat ulangtahun kelahiran..

    BalasPadam
  6. SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN...

    BalasPadam
  7. sanah helwah. may Allah bless you.

    BalasPadam
  8. Dah wish kat Group EFG... nk wish sekali lagi...

    HB PapaG nak coklat Magnum, he he he

    BalasPadam
  9. Terima kasih semuaaaaaa....!!!! I is terharu uolsss....

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com