29.5.16

Cerita tentang Papa, Ayah dan Bapak

Assalamualaikum semua. Papa, ayah dan bapak panggilan yang berbeza namun maksudnya sama untuk seorang insan yang memikul tanggungjawab mendidik, membesarkan serta melindungi sesebuah keluarga dan juga anak. Papa, ayah dan bapak mempunyai kaitan tersendiri terhadap insan-insan dikeliling PapaG.

i-love-you-dad

Dalam family, PapaG memanggil gelaran BAPAK untuk insan yang tidak jemu menasihati serta melindungi PapaG. Yela kami orang jawakan? Dari kecik lagi panggil macam tu. Kadang saje nak tukar ayah. Tapi macam Krikkk krikkk krikkk. Janggal sangat. Hehehe

Sekarang, anak PapaG panggil AYAH. PapaG lebih suka di panggil AYAH. Lebih mesra dan penuh kasih sayang gitu. Tak la kasar sangat kan. Dan bila PapaG dah ada mertua ni, PapaG pun panggil AYAH juga. Sebab wife panggil dia ayah kot. Tapi wife PapaG tak pulak panggil mertua dia BAPAK. Ikut suka la. Yang penting bahagia.

Dan ada pulak la istilah Papa dalam hidup ni. Macam mana pun tak tau la. Ni moden sikit. Orang kata nama pena. Nama ni pun special untuk anak sulung produk PapaG. Siapa tak tahu kan ‪#‎ShawlExclusiveByPapaglamz‬ tu. Dan blog Papaglamz.com ni la. Glamz ke masalahnye...? Hehehe.

Complete semua ad kene mengena dengan PapaG. Cuma abi ngan daddy je yang tak. Tengok la anak ke-11 nanti nak suh panggil dady coooool plakz. Eh...!!! Insyallah.

With Love
Papaglamz

-sekian-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com