Budak Opera Cina

/
4 Comments
Ogos 16, 2016
Assalamualaikum semua. Ni cerita pagi tadi masa PapaG nak pergi kerja. Ada la sorang budak kecik ni dok sebuk ikut bersiap masa kita tengah siap-siap pakai baju nak pergi kerja. Kau main lagi dia siap berbedak bagai. Di tanya kemana tu? Nak ikut ayah pergi kerja katanya. Macam ni la bila dah duduk sama ni, almost setiap pagi ada sahaja drama-drama yang kadangnya sendu, tak kurang juga drama comel dari anak PapaG yang sorang ni.


Nampak tak si kenit yang putih melepak disebalik grill? Gigih merayu kat ayah dia nak ikut. Tapi maaf la ye sayang. Ayah kena keluar mencari rezeki untuk kamu juga. Izinkan ayah keluar meninggalkan kamu sebentar yer sayang. 

With Love
Papaglamz

-sekian-


You may also like

4 ulasan:

  1. Jemput singgah tgk entry terkini k.. :)
    1. MASA: dahulu dan sekarang

    BalasPadam
  2. alolo... comelnya... tepung gomak..

    ppsttt.. jemput join giveaway mia ya... http://www.mialiana.com/2016/09/giveaway-3d-gold-stemcell-serum-my.html

    BalasPadam

Papaglamz dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.