27.9.16

Ucapan Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum semua. Alam perkahwinan merupakan satu alam baru yang sangat menerujakan buat kita. Buat pengantin baru tentu sahaja ucapan selamat pengantin baru diterima oleh pasangan pengantin tak kira dari teman-teman dan keluarga. Seronok kan mendapat ucapan dan doa-doa kebahagiaan rumah tangga dari mereka semua kan? 

ucapan selamat pengantin baru dalam islam, ucapan selamat pengantin baru barakallah, pantun ucapan selamat pengantin baru, ucapan selamat pengantin baru dalam bahasa inggris, ucapan selamat pengantin baru lawak, ucapan selamat pengantin baru in english, gambar ucapan selamat pengantin baru, pantun pengantin baru, ucapan selamat pengantin baru dalam bahasa arab, ucapan selamat menempuh hidup baru dalam bahasa inggris, ucapan selamat tahun baru dalam bahasa inggris dan artinya, ucapan selamat tidur dalam bahasa inggris, kata-kata ucapan selamat pengantin baru, ucapan selamat pengantin baru lawak, kad ucapan selamat pengantin baru, ucapan selamat menikah islami barakallah,

Berikut Papag kongsikan antara ucapan-ucapan atau doa-doa yang boleh korang gunakan untuk diberikan kepada pasangan pengantin. 

Selamat pengantin baru
Selamat pengantin baru untuk rakan ku! Semoga kamu bahagia di dunia dan akhirat bersama pasangan dan keluarga yang disayangi.
 May you always remember the love you feel today, enjoy your time and grow old and happy together.
Selamat menempuh hidup baru, semoga sakinah, mawaddah warahmah.
Happy Wedding to a wonderful couple! May love always all around you forever.
Memberikan ucapan selamat pengantin baru kepada pasangan yang baru mendirikan rumah tangga merupakan sebuah kata kata selamat pengantin baru yang paling istimewa. Sudah tentu dengan ucapan dan doa-doa ini akan menjadikan pasangan lebih gembira dan seronok bila mengetahui teman atau keluarganya memberikan ucapan istimewa di hari bahagianya. Semoga entri PapaG kali ini berguna buat anda semua.

With Love
Papaglamz

-sekian-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com