25.10.16

10 Perkara Penting Ketika Hubungan "Bersama" Suami Isteri

Assalamualaikum semua. Dalam entri kali ini PapaG hanya ingin kongsikan pada anda semua tentang beberapa perkara yang harus diambil oleh pasangan suami isteri ketika melakukan hubungan kelamin. Semoga bermanfaat.

video cara berhubungan intim, posisi hubungan intim suami istri, cara berhubungan intim menurut islam, cara berhubungan suami istri, cara melakukan ciuman, hubungan badan, cara berhubungan suami istri yang memuaskan, video cara hubungan suami istri, video cara memuaskan suami dalam berhubungan intim, cara memuaskan suami di tempat tidur, cara memuaskan pacar, cara menyenangkan suami dengan payudara, cara memuaskan suami saat haid, cara memuaskan suami diranjang secara islami, cara memuaskan suami saat hamil, 12 cara membahagiakan suami dalam hubungan intim, Rahsia di ranjang, Cara bejimak, Cara memuaskan nafsu, Teknik bersetubuh yang terbaik, Posisi bersetubuh yang menarik, Bersetubuh ketika datang haid,

Di bawah ini adalah 10 perkara penting untuk kita perhatikan:

  1. Sangat penting untuk melakukan hubungan badan dengan pasangan halal dan sah secara rutin jika tidak ada yang menghalang-misalkan kerana sakit.
  2. Mulai dengan "Bismillah" dan doa."Bismillahi Allâhumma jannibnash-shaytana wa jannibi shaytâna ma razaqtana," yang bermaksud: "Dengan nama Allah, ya Allah, jauhkan syaitan daripada kami dan jauhkan syaitan daripada apa yang Engkau kurniakan kepada kami," (Riwayat Bukhari).
  3. Lakukan penetrasi hanya di tempat yang semestinya.
  4. Mulai dengan pendahuluan (pemanasan) termasuk juga kata-kata mesra.
  5. Bersikap relaks dan bercanda setelah melakukannya.
  6. Jangan berhubungan badan ketika isteri sedang datang bulan kerana haram hukumnya.
  7. Lakukan apa yang anda boleh lakukan untuk mencegah merosakkan hiyaa (rasa malu dan rendah hati) isteri anda seperti membuka baju secara serentak berbanding memintanya untuk membuka baju yang dulu sedangkan dia masih malu-malu.
  8. Elakkan posisi hubungan badan yang boleh membahayakan dia seperti menekan dadanya terlalu keras sehingga nafasnya menjadi sesak apatah lagi jika anda mempunyai badan yang cukup berat.
  9. Pilih waktu yang tepat untuk berhubungan badan dan pertimbangkan lagi jika ketika itu isteri anda sedang sakit atau keletihan.
  10. Bersyukur kepada Allah SWT masih boleh melakukan hajat tersebut dengan baik dan sihat.
With Love
Papaglamz

-sekian-

1 ulasan:

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com