8.1.17

Ucapan Birthday Untuk Isteri Papaglamz

Assalamualaikum semua. 7 January lepas merupakan tarikh ulang tahun kelahiran wife PapaG yang ke 27. Alhamdulillah telah bertambah lagi satu angka umur wife PapaG. Umur 27, anak pun dah 2, kira ala-ala dah tua jugak la kan? Bersempena dengan ulang tahun kelahiran wife PapaG ni, nak buat wish ucapan selamat hari lahir istimewa untuk isteri yang tercinta la dalam entri ni. Hehehe

ucapan selamat ulang tahun untuk istri yang istimewa, Happy birthday to my wife, ucapan selamat ulang tahun untuk istri tercinta, selamat ulang tahun istriku tersayang, puisi ulang tahun untuk istri tercinta, ucapan birthday untuk istri, kek ulang tahun untuk istri tercinta, kek birthday untuk isteri, kek hari jadi untuk isteri,

Bersempena dengan birthday isteri yang tercinta, PapaG berharap wife Papag diberi kekuatan, kesihatan, kebahagiaan dan diberikan kehidupan yang harmoni dan bahagia dalam rumah tangga kita insyallah. Harap jangan serik menjadi suri dihati abang tau. Happy birthdy my dear.

Bab buat kejutan buat wife PapaG, mak dan bapak mertua PapaG memang terbaik rancang simple surprise untuk wife. Sebetulnya, PapaG dan wife memang tak ingat langsung pasal birthday ni. Yela, memasing dok busy pikir pasal tentang baby baru ni kan? Sampai tak ingat.



Kiranya kejutan birthday yang dirancang oleh mak dan ayah mertua PapaG ni berjaya. Aku-aku sekali yang terkejut tau. Hahaha. Thank you ayah dan mak. We all is sangat-sangat terharu tau.

Buat yang mendoakan dan memberi ucapan selamat ulang tahun kelahiran untuk wife PapaG di facebook atau di instagram, PapaG ucapkan ribuan terima kasih di atas doa dan ucapan itu. Semoga allah makbulkan doa-doa korang semua insyallah.

With Love
Papaglamz

-sekian-

2 ulasan:

  1. Allhamdulillah... selamat hari lahir buat wife papaglam... :)

    BalasPadam
  2. Semoga terus berbahagia bersma isteri tercinta

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com