7.6.17

Be Smart | Shopping Secara Online di Shopback.my Sambil Dapatkan Pulangan Wang Anda

Assalamualaikum semua. Trend online shopping merupakan satu trend yang amat popular sekarang ni. Aku percaya semua readers blog aku majoritinya pernah walaupun sekali membeli-belah secara online. Sekarang ni macam-macam laman web yang kita boleh gunakan untuk membeli-belah secara atas talian. Namun, sebagai pengguna, kita haruslah bijak dalam memilih laman yang benar-benar sesuai untuk kita membuat belian secara online. 

Membeli-belah Secara Online Di Shopback

Shopback.my menawarkan cashback kepada setiap pembelinya

Dalam banyak-banyak laman shoping online, baru-baru ni aku terbaca tentang Shopback.my dari google. Shopback.my ni boleh aku katakan seperti shopping mall online yang mengumpulkan banyak vendor yang menjual barang-barang yang meliputi household item sampai la nak booking tiket untuk bercuti atau travel pun boleh tau. Sangat-sangat memudahkan. Korang just pergi ke laman Shopback.my dan dari situ korang pilih la mana-mana kedai, jenama, servis atau barangan yang korang nak, then beli la dari situ. Lagi best, kalau membeli melalui Shopback.my ni korang akan dapar ganjaran cashback korang tau. Barang dapat, cashback pun dapat. Sangat menjimatkan. Betul tak?

Selain menjimatkan, buat korang yang suka melancong, korang boleh book hotel dan tiket kapal terbang korang dengan Expedia melalui Shopback.my dengan mudah dan selamat kan? Boleh la travel pusing satu Malaysia kan? Selain booking hotel, untuk korang yang hendak shopping, korang mesti tengok-tengok laman tripsle melalui shopback Malaysia. Sudah pasti macam-macam discount dan offer yang tripsle buat sekarang ni. Lagi-lagi nak raya ni kan.

Cara Mudah Membeli-belah Secara Online Di Shopback

Langkah 1: Pilih laman peniaga di Shopback yang anda berkenan. Jangan lupa untuk mendaftar dahulu di shopback.

Membeli-belah Secara Online Di Shopback

Langkah 2: Anda akan dibawa (redirected) ke laman web peniaga (merchants).
Contoh peniaga - Expedia, Tripsle, Lazada Malaysia dan macam-macam lagi.

Membeli-belah Secara Online Di Shopback

Membeli-belah Secara Online Di Shopback

Bila dah pilih store mana yang anda suka, klik "Shop Now" untuk pergi ke official laman web store tersebut. Di sana, just shopping online dan urus jual beli seperti biasa.

Langkah 3: Earn cashback

Setelah pembayaran telah dibuat di laman web peniaga, cashback (rebat tunai) akan dimasukkan ke dalam akaun Shopback anda secara automatik dalam masa beberapa hari.

Setelah ditebus, wang tunai di akaun Shopback boleh di-cash out via transfer ke akaun bank anda.

Mudah dan menarik kan? Jika kurang jelas penerangan di atas, boleh refer to tutorial video cara online shopping di Shopback di bawah ini:




More info:


With Love
Papaglamz

-sekian-

5 ulasan:

  1. Selamat membeli belah..

    BalasPadam
  2. perkongsian yang menarik

    BalasPadam
  3. wahh syioknya... jom beli belah untuk raya

    BalasPadam
  4. serius best shopping kat shopback ni! :D

    BalasPadam
  5. Untungnya kalo shopping melalui shopback. AS ni dah la kaki shopping lazada ahaks

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com