29.8.17

Traveloka Official Online Travel partner KL2017

Assalamualaikum semua. Demam sukan SEA KL2017 terus membara. Kehangatannya seiring dengan betapa hangat dan agresifnya team Malaysia mengumpul pingat-pingat kejuaraan hari demi hari. Penganjuran kali ini bagi aku sangat unik dan tersendiri. Sesungguhnya Malaysia sangat berbesar hati menerima kujungan atlit-atlit dari negara yang menyertai sukan ini. Lihat sahaja dengan kemeriahan, warna-warni dan persembahan-persembahan yang penuh dengan ciri-ciri kemodenan dan berteknologi tinggi di Majlis Perasmian Pembukaan Sukan SEA ke-29 2017 di Stadium Nasional Bukit Jalil tempoh hari, menunjukkan Malaysia sudah sepenuhnya bersedia untuk penganjuran kali ini.
Traveloke,

Bersempena dengan Sea Games KL2017, Traveloka telah menjadi salah satu sponsor untuk penganjuran KL2017. As one of the sponsors for KL2017, Traveloka pasti membuat promosi besar-besaran untuk semua pengguna aplikasi online Traveloka kan? Seronok la buat mereka yang suka jalan-jalan or traveller bila ad promosi macam ni. Untuk promosi hebat dari Traveloka ini, korang boleh check di  www.traveloka.com/en-my/promotion/hello-malaysia untuk melihat senarai tawaran yang disediakan.

Selain promosi-promosi hebat yang Traveloka tawarkan buat korang, kalau korang berkesempatan untuk berkunjung di Stadium Nasional Bukit Jalil, jangan lupa untuk singgah di booth Traveloka. Apa yang menariknya buat korang yang berkungjung ke booth traveloka ni, korang boleh menyertai peraduan-peraduan yang dianjurkan di Booth Traveloka dan berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah menarik yang berjumlah RM200,000. Lumayan sungguh hadiah yang ditawarkan. Jadi, korang yang berkunjung ke sana jangan lupa untuk singgah ke booth traveloka tau.

Ok la korang yang duduk dekat stadium, boleh la nak menang RM 200K tu kan? Macam mana yang duduk jauh? Tak dapat la nak menang duit yang banyak tu. Jangan risau. As official online travel partner for KL2017, Traveloka memudahkan korang-korang yang mungkin tidak berkesempatan untuk ke Bukit Jalil menonton secara live, korang juga boleh menonton acara Sea Games KL2017 ini melalui live streaming di Traveloka Livestream page di travelokakl2017.com.my. Sambil layan livestream tu, korang boleh menyertai peraduan yang disediakan di Livestream page.


Menarikkan tawaran yang ditawarkan oleh Traveloka sempena KL2017 ini? Jangan lupa untuk menikmati tawaran yang disediakan dan berkunjung ke booth Traveloka di Bukit Jalil sempena Sea Games KL2017. Untuk maklumat lanjut, boleh layari www.traveloka.com/en-my/

Tahniah Malaysia capai emas ke-111 – PM

Update terkini, biarpun Sukan SEA masih lagi berbaki 2 hari lagi, kontingen Malaysia sudah mencapai sasaran 111 pingat emas. Detik-detik pingat ke 111 yang diperolehi Azizul Awang dalam acara pecut final di Velodrom Nasional di Nilai, Negeri Sembilan semalam sudah pasti satu detik yang sangat bersejarah buat kita. Aku pasti, acara sukan yang masih lagi berbaki lagi 2 hari sudah pasti kontingen negara bakal menambah lagi koleksi pingat emas. Memang terbaik. Syabas dan semoga berjaya Team Malaysia. Bersama kita berjaya.

MALAYSIA BOLEH…………..!!!!!!!!!
With Love
Papaglamz

-sekian-

4 ulasan:

  1. tahniah Malaysia dengan 111 pingat emas #bangkitbersama #2017SEAGamesKL

    BalasPadam
  2. Terima kasih di atas perkongsian...

    BalasPadam
  3. Eh..ari tu PapaG cakap nak belanja traveloka kan?bila ni...bila?

    BalasPadam
  4. Assalammualaikum.
    Hi..Saya datang follow dulu..
    Nanti datang balik..
    #AfbDotMy
    #AFBians

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com