Terlajak Kreatif Jadinya. Burger Berwarna-Warni Jadi Trend Sampaikan Sayang Nak Makan.

/
3 Comments
Februari 06, 2018
Ramai yang sedia maklum burger biasanya diperbuat daripada roti dan warna kebiasaannya ialah coklat kekuningan. 

Kini, burger semakin lama semakin mendapat sentuhan unik dan kreatif dek kerana ingin tampil dengan lebih unik, menarik, sedap dan rare.

Burger sedap, Burger pelangi,
Sumber: Tokomesin.com

Pernahkah anda lihat burger yang berwarna-warni seperti warna pelangi? Jangan terkejut! Bukan hanya kek yang boleh dihias dengan pelbagai warna. 

Kini sudah ada peniaga yang memperkenalkan kepada para pelanggannya menu burger yang tampil dengan pelbagai warna umpama warna pelangi.

Warna-warna burngernya bukan sahaja pada rotinya sahaja, malah sos yang digunakan untuk membuat burger ini mempunyai warna-warna yang berbeza. Memang sangat-sangat kreatif.

Sumber: Google

Pertama kali melihat burger yang berwarna-warni umpama pelangi ini membuat kita teruja kan? 

Jom layan gambar-gambar burger pelangi ini. Mana tahu anda juga teruja bila melihatnya. 

Sumber: Danne Burger




Sumber: google

Sumber: Danne Burger

Macam mana? Teruja tak melihat burger-burger yang berwarna-warni ni? Ada berani nak mencuba?

With Love
Papaglamz

-sekian-


You may also like

3 ulasan:

  1. erk...scary nyer..nak cuba pun jadi takut iolls....

    BalasPadam
  2. Tgk cam takut nak makan.. huhuhuhu

    BalasPadam
  3. skg mcm2 kan papa
    ade yang sayanag
    ade y xbrani nak makan
    ade jugak yang xlalu mkan
    setiap orang lain ragamnye

    BalasPadam

Papaglamz dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.