24.5.18

Mont Cabana Perfume Exclusive Pilihan Terbaik 2018

Assalamualaikum semua. Lambakan perfume dipasaran seakan satu petanda industri ini berkembang pesat dengan persaingan sihat antara peniaga-peniaga. Namun, sebagai pengguna kita seharusnya bijak membuat pilihan bijak untuk memilih perfume terbaik untuk kita gunakan. 


Terbaru, MontCabana.my melancarkan koleksi perfume pertama mereka yang merupakan antara perufme pertama di Malaysia yang mempunyai ketahanan selama 24 jam. Lebih menarik lagi, perfume yang mempunyai citarasa elegan dan mewah ini mempunyai bau yang unik dan tersendiri yang tidak akan anda perolehi dari mana-mana perfume jenama lain yang ada di Malaysia ini.

Perfume Mont Cabana Pilihan Golongan Artis

Istimewanya Mont Cabana perfume ini ialah, ianya merupakan antara perfume yang menjadi pilhan para artis dan public figure. Sebab itu setiap keluaran perfume terbarunya akan berganding dengan artis untuk menjadikan promosi Mont Cabana Perfume ini lebih meriah dan menarik. Bagi bulan Mei ini, Mont Cabana melancarkan perfume code 1 dan code 2 serta berkolaborasi bersama pelakon terkenal Zul Ariffin.



Selain perfume code 1 dan code 2, pelancaran code-code yang lainnya akan dilancarkan secara berperingkat dalam masa terdekat. Mengikut perancangan, perfume yang bakal dilancarkan pada taun 2018 akan dilancarkan sebanyak 24 pilihan bau yang unik dan berbeza-beza.
  • Mei 2018   -  Mont Cabana 1 & 2
  • Jun 2018    -  Mont Cabana 3, 4, 5 & 6
  • Julai 2018  -  Mont Cabana 7, 8, 9 & 10
  • Ogos 2018 -  Mont Cabana 11, 12, 13 & 14


Perfume Yang Exclusive

Selain baunya yang unik dan mempunyai citarasa yang mewah, pelanggan yang membeli perfume ini bakal dipersembakan dengan gaya packaging yang begitu eksklusif dan elegan. Perfume ini didatangkan dalam casing besi dan botolnya begitu menarik dan mempunyai kelas yang tersendiri menambahkan lagi exclusive look yang ada pada perfume ini. Pendek kata, bagi anda yang ingin berpenampilan exclusive dan elegan boleh lah mencuba perfume dari Mont Cabana ini. Selain baunya yang tahan 24 jam, baunya yang unik dan exclusive sudah pasti menjadikan aktiviti seharian anda menjadi lebih baik.


Lihat, Bayar dan Bergembira

Dengan moto yang tersendiri, Mont Cabana memberi kemudahan buat para pelanggan untuk mendapatkan perfume ini secara atas talian di laman web https://montcabana.my/shop/. Ataupun anda juga boleh menghubungi wakil-wakil penjual berdektan anda. Ini lebih mudah cepat.

Alternatif Sumber Pendapatan Sampingan

Bagi anda yang ingin mencari sumber pendapatan tambahan, jom sertai team Montcabana.my kerana mereka kini sedang mencari wakil jualan untuk produk mereka. Manalah tahu, dengan menyertai mereka, anda mampu menyelesaikan masalah kewangan sekaligus menambah pendapatan seisi keluarga.

Antara kelebihan menyertai team Mont Cabana termasuklah:
  • Montcabana.my sedang mencari wakil jualan di seluruh Malaysia, Singapore, Brunei dan Indonesia. Mereka juga akan membantu marketing online dan offline.
  • Pihak Montcabana.my juga telah memperuntukkan lebih RM2 juta untuk kos marketing. Antara medium pemasaran yang sudah siap ditempah adalah seperti 60 billboard di sepanjang lebuhraya, iklan-iklan di TV dan radio, Iklan suratkhabar, media sosial Facebook dan lain-lain.
  • Mereka juga mencari ejen-ejen dan juga kedai-kedai yang berminat untuk memasarkan produk mereka. Antara yang disediakan seperti tools online dan offline, banner, flyers dan lain-lain.
  • Sistem jualan mereka juga canggih, ada bonus dan reward.
Kalau ada yang nak daftar sebagai ejen Montcabana.my, boleh terus klik kat link ni - https://montcabana.my/daftar-ejen-mont-cabana/



HARGA
RM 129 (50ML)

Untuk sebarang pembelian atau maklumat lanjut, boleh layari :-

Website

Facebook

Instagram

Whatsapp
012-337 7045

With Love
Papaglamz

-sekian-

1 ulasan:

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com