25.5.21

5 Sebab Lelaki Nampak Lebih Handsome Jika Rajin Bersenam Berbanding Orang Lain

Gaya hidup yang sihat mampu memberi kesan positif kepada diri seseorang. Penjagaan badan yang baik mampu menjaga penampilan seseorang. Tahukah anda bahawa seseorang lelaki perlu bersenam sekurang-kurangnya 150 minit seminggu untuk kekal sihat dan cergas dan mempunyai stamina yang tinggi.

Jika anda menjaga badan dengan bersenam, secara tidak langsung badan juga akan lebih tegap, berotot dam mempunyai stamina yang tinggi. 

Ini dia 5 sebab lelaki nampak lebih kacak jika rajin bersenam

1. JADI LEBIH SEGAR

Jika anda mulakan hari anda dengan bersenam diwaktu pagi, tubuh badan anda akan berasa lebih baik untuk sepanjang hari. Bila tubuh badan segar dan bertenaga, sudah pasti aura positif muncul dari dalam diri dan orang sekeliling akan melihat anda lebih menarik. 

2. BERSEMANGAT

Bersenam setiap hari juga mampu mengembalikan semangat seseorang. Jika anda bangun awal dan mulakan hari dengan senaman yang mengeluarkan peluh, ia pasti akan meningkatkan tenaga dan semangat anda untuk memulakan hari dengan lebih baik. Jadi, bangun awal untuk melakukan aktiviti kecergasan yang sesuai.

3. PEKA DENGAN PILIHAN

Jika anda mulakan hari anda dengan senaman pagi, anda akan menetapkan hari anda dengan cara yang lebih sihat dan juga mendapati diri anda hanya akan memilih makanan yang lebih sihat sahaja. Pilihan makanan yang mengandungi gula dan lemak yang tinggi akan menjadikan tubuh anda lesu.

4. KEKAL SIHAT

Senaman pagi membantu anda membakar lebih banyak kalori sepanjang hari. Ia juga membantu anda mengekalkan berat badan serta menjadikan anda lebih fit. 

5. HIDUP LEBIH BERKUALITI

Bila anda rajin bersenam, anda akan lebih berasa positif. Bila anda positif, hidup pasti lebih bahagia, bersemangat dan ceria sepanjang masa.

Gayakan rambut anda bersama POMADE Natural dari MAGIC BLUE

Nak hensem, rambut pun keja jaga juga. So, pakailah Pomade Natural dati Magic Blue ini untuk membantu anda menggayakab rambut anda supaya menjadi lebih hensem. Rambut juga penting dalam penampilan. Biasanya rambut digayakan bersama minyak rambut, krim, gel atau pomade.


Jom cuba MAGIC BLUE POMADE ini untuk penggayaan rambut anda. Ia sangat sesuai untuk anda yang begitu menjaga penampilan.


FUNGSI NATURAL POMADE MAGIC BLUE:

1. Menjadikan rambut lebih sihat & hitam bersinar.

2. Melebatkan rambut.

3. Mencegah uban.

4. Mencegah rambut gugur.

5. Menyihatkan kulit kepala & akar rambut.


Diperkaya dengan bahan semula jadi seperti Madu dan Bunga Tanjung yang terbukti turun temurun sangat bagus dalam memelihara kesihatan rambut dan kulit kepala.

CARA GUNA NATURAL POMADE MAGIC BLUE

Ambik sedikit sahaja NATURAL POMADE (hujung jari) dan sapu rata di seluruh rambut sambil urut-urut kulit kepala.

Kemudian sikat rambut sehingga rapi.

InsyaAllah, rambut anda tampak lebih kemas & hitam berkilat

Jika anda berminat untuk mencuba Pomade yang NATURAL dari Magic Blue ni boleh lah PM atau wassap terus ke talian 0196141393. Boleh juga order memalalui shoppee dengan klik link dibawah.

Sekian

With Love

-Papaglamz-

2 ulasan:

  1. Menarik... nnt nak belikan kat suami... suami sy ni tak boleh pakai sebarangan... sbb nanti sakit kepala.. kot yang ni boleh dia pakai kan... boleh try...

    BalasPadam
  2. Wow menarik pomade tu.

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com