30.9.21

James Bond - No Time To Die - Daniel Graig

Assalamualaikum semua

Musim-musim pandemik ni, bukanlah menjadi penghalang team James Bond untuk merelease filem James Bond mereka yang ke-25. No Time To Die - Jame Bond merupakan  tajuk filem terbaru yang bakal menggegarkan dunia. Adakah filem terbaru ini bakal mencipta kejayaan seperti filem-filem sebelum ini? Jangan lupa untuk sakiskan.

Daniel Graig sebagai pelakon utama dalam filem No Time to Die - James Bond

Masih lagi menampilkan Daniel Craig sebagai pelakon utama yang memegang watak sebagai James Bond, sudah pasti, peminat siri James Bond sudah tidak sabar untuk menonton filem ini.

Sinopsis Filem No Time to Die - James Bond

Bond yang merupakan seorang agen rahsia 007 telah bercadang untuk bersara dari dunia penyiasatan. Baru sahaja hendak menikmati kehidupan selepas pencen, Bond terpaksa kembali untuk menjalankan misi menyelamatkan seorang kawan, Felix Leiter (Jeffrey Wright). Bond terpaksa menerima tugasan ini.

Baca juga : 4 Destinasi Pelancongan Wajib Pergi Jika Anda Ke Phuket

Penjahat kali ini lebih misteri dan berbahaya kerana bersenjatakan baru dan berteknologi tinggi. Macam biasa, bila cerita James Bond ni, berbagai aksi pergaduhan yang tegang, aksi tembak menembak mewarnai filem ini dalam misi penyelamatan Bond. 

Dalam filem ini juga menunjukkan Bond bertemu kembali dengan musuh lamanya iaitu Safin (Rami Malek).

Filem No Time to Die juga dikhabarkan akan menjadi filem aksi penyiasatan terakhir James Bond setelah 13 tahun berada dalam dunia filem.

Bagi peminat James Bond jangan lupa untuk menonton tayangan filem ini.

With Love

Papaglamz

-sekian-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com