6.10.21

Datuk Azizul Hasni Awang Show-off Pemandangan Pantai Di Melbounrne Yang Cantik TANPA Perlu Ikut SOP Covid-19

Assalamualaikum semua

Vaksin adalah antara jalan alternatif untuk kita bebas dari pandemik Covid-19 yang melanda dunia. Dengan pengambilan vaksin, kebebasan untuk kita membuat aktiviti seharian akan lebih dilonggarkan. Jadi, sebagai rakyat malaysia marilah kita sama-sama menyahut seruan kerajaan untuk mengambil vaksin demi kemaslahatan kesihatan awam.

Terbaru, jaguh basikal trek negara, Datuk Azizulhasni Awang dalam posting twitter peribadinya mengajak orang ramai mendapatkan suntikan vaksin Covid019 untuk menikmati lebih banyak kebebasan dan kelonggaran SOP.


Beliau membuat kenyataan tersebut diposting twitter miliknya dengan berlatarbelakangkan suasana sebuah pantai di Melbourne, Victoria di Australia. Ingin menunjukkan betapa dengan peratusan penduduk yang mengambil vaksin yang tinggi, insyallah kita akan menikmati kelonggaran SOP yang telah ditetapkan oleh kerajaan.

Yang pasti, hanya melalui pengambilan vaksin Covid-19 kelonggaran tersebut akan dapat kita nikmati.

Tambah beliau, hanya melalui vaksin COVID-19 kelonggaran tersebut dapat dinikmati dan tiada jalan lain buat masa ini.


Jom kita tonton perkongsiang beliau kongsikan di laman twitter peribadi milik beliau


"Hi semua, ini Azizulhasni Awang (The Pocket Rocketman) seperti yang anda dapat lihat di belakang terdapat ramai orang berada di pantai. Ini adalah keadaan biasa di Australia dan tidak kira di mana pun, apabila matahari keluar orang ramai akan membanjiri pantai.

"Kenapa? ia mudah kerana mereka mahu menikmati matahari, berehat, berjumpa kawan dan sudah tentu untuk berseronok. Bagaimana ini dapat dilakukan?

"Jawapannya mudah, hanya melalui vaksin. Vaksin merupakan solusi untuk COVID-19 pada waktu ini tidak kira anda suka atau tidak. Jadi untuk semua kawan-kawan dan peminat di Malaysia, ambillah vaksin, tidak tahu nak cakap macam mana lagi dah, ambil vaksin ya," 

With Love

Papaglamz

-sekian


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com