8.10.21

Down To Earth - Permaisuri Selangor Pakai Tudung Jenama Fazura Berharga RM27.00 Undang Pujian Warganet

Assalamualaikum semua

Baru-baru ini menjadi bualan warganet tentang sifat rendah diri Permaisuri Selangor Tuanku Permaisuri Norasyikin yang bersahaja mengenalan tudung keluaran Fazura yang hanya berharga RM27.00 itu. Ramai yang tahu bahawa hubungan baik antara selebriti terkenal tersebut bersama tuanku permaisuri bagaikan sebuah keluarga. 

Kesudian tuanku mengenalan tudung keluaran Fazura itu mengundang rasa gembira buat pemiliknya. Faruza juga meluahkan rasa berbesar hari melihat sikap tuanku yang sudi mengenakan tudungnya itu melalui posting di instagram milik peribadi beliau.

“Redup pandangan, sejuk mata memandang, dari mata turun ke hati. Faz sangat kagum, bersyukur dan berbesar hati melihat DYMM Tengku Permaisuri Selangor Tengku Permaisuri Norashikin berkenan mengenakan Tudung Fazura.

“Dalam kita sering didendangkan dengan kisah-kisah hartawan, sungguh menginsafkan melihat seorang permaisuri negeri berkenan mengenakan tudung dengan harga kurang dari RM30.

“Dari telaga yang jernih, tidak akan mengalir air yang keruh. Siang menjadi angan-angan, malam menjadi buah mimpi. Suri teladan seluruh negeri. Junjung Kasih Tuanku. Semoga ALLAH SWT terus merahmati DYMM Tengku Permaisuri Selangor,” titip Fazura.

Warganet rata-rata memuji penampilan dan imej Tengku Permaisuri Norashikin yang manis.

Susulan dari itu, ramai di kalangan peminatnya mula mencari tudung berkenaan untuk dimiliki.

- “Terus nampak exclusive dan expensive.”

- “Nak place order laaa Kak Udaaaa.”

- “ Bestnya... Please restock dear.”

- “Sungguh rupawan permaisuri negeri saya.”

- “Mohon keluarkan balik Kak Uda.”

- “Masya-ALLAH...bertuah sungguh Fazura dapat penghargaan dari Tuanku Permaisuri memakai tudung Fazura. Kelihatan sangat jelita dan eksklusif!”

With Love

Papaglamz

-sekian- 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com