6.10.21

Neelofa Hamil? Masih Lagi Bermain Teka-teki

 Assalamualiakum semua,

Baru-baru ini berita tentang kehamilan Neelofa hangat diperkatakan oleh warganet. Sebelum ini, Neelofa pernah berkongsi gambar yang seakan menunjukkan 'baby bump' telah menjadi viral di media sosial telah menjadi trending. Tetapi, sehingga kehari ini, Neelofa masih lagi tidak memberikan sebarang kenyataan tentang berita kehamilannya.

Memetik dari OhBulan, baru-baru ini dalam satu majlis Pengagihan Bakul Kasih PRIHATIN-MAIWP hasil kerjasama Yayasan Prihatin Nasional (PRIHATIN) bersama Pertubuhan Kasih Neelofa (PKN) yang diadakan di Surau Al Mustaqim, Bukit Jalil, Kuala Lumpur, beliau telah mengadakan sesi soal jawab bersama wartawan. Sudah pasti, isu kehamilan beliau menjadi antara persoalan hangat dalam kalangan wartawan yang hadir.

Baca juga : Azzam Shah dan Sheryl Shazwani Selamat Bertunang

TUNGGU

Berkata kepada wartawan, Neelofa tidak menafikan dan tidak juga mengiyakan tentang berita kehamilan yang sedang hangat diperkatakan sekarang ini. Bagi beliau, soal kehamilan ini adalah sesuatu yang agak sensitif untuk diberitahu kepada umum dan sudah pasti ada sebab tersendiri mengapa beliau tidak mahu menjawab soalan itu

"Kalau katakanlah desas-desus terbabit betul atau tidak, saya akan menunggu waktu yang terbaik untuk kongsikan kepada semua. Berita gembira yang dikongsikan itu adalah satu doa."

"Saya berharap orang ramai dapat memahami perkara ini dan doakan yang baik-baik sebab saya sangat perlukan doa-doa ini sebagai pelindungan."

"Saya fahami kedudukan saya di mana orang mengharapkan perkongsian ini. Insya-Allah akan dibuat dengan baik dan saya akan kongsikan kepada semua kerana ia bukan sesuatu berita yang perlu disorokkan."

Walauapapun yang berlaku, kita doakan yang baik-baik sahaja buat pasanga Neelofa dan juga PU Riz.

With Love

Papaglamz

-sekian- 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com