14.4.15

SELAMAT PENGANTIN BARU FAIZ DAN ZETTY

Assalamualaikum

Selamat sejahtera buat semua. Papaglamz harap pembaca semua terus setia bersama mendengar celoteh dan kemengarutan Papaglamz. Ok untuk kali ini Papaglamz nak buat entri khas untuk sahabat Papaglamz masa di UiTM Shah Alam dulu (Izzati & Mohd Faiz). Harap diorang bace la. Hehehe.

Tanggal 4 April 2015 yang lepas, berlangsungnya majlis menyambut menantu sebelah pengantin lelaki. Majlis di rumah pengantin perempuan dah berlangsung bulan 3 lagi di Kelantan. Tapi Papaglamz tak dapat pergi la yang di Kelantan tu. Maaf yer engkorang. Ngeeee.

Majlis menyambut menantu diraikan dengan meriah di Dewan Dato' Haji Maideen Bin Kadir Shah, Seremban Negeri Sembilan dimulakan dengan alunan bacaan bazanji dari teman-teman persatuan. Tepat jam 12.30 tengah hari, pasangan pengantin diarak persis raja dan permaisuri menuju singgahsana pelamin yang di ras cantik macam dekat istana tu. Tetiba Papaglamz fefeeling wedding Papaglamz ngan wife. Hakhakhak

By the way, untuk Faiz dan Zetty, engkorang berdua sangat gojes ok. Plus comel siket. Bagaikan pinang di belah dua gituuu. Memasing mula bercinta start dari study dan akhirnya ke jinjang pelamin juga. Alhamdulillah. Papaglamz dan family doakan yang terbaik untuk engkorang semoga kekal bahagia hingga akhir hayat ditemani anak-anak yang comel dan outstanding macam engkorang berdua.



Last but not least, special untuk faiz. NEXT YEAR ANAK SORANG TAU... Hahaha.. :-)

-sekian-

4 ulasan:

  1. Semoga bahagia hingga akhir hayat..

    BalasPadam
  2. ak nak cakap dekat kau ni , Last but not least, special untuk papaglamzz. NEXT YEAR ANAK SORANG LAGI TAU... Hahaha.. :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah sapikkkk..... Doakan yer... Engko plak cecepat sempurnakan iman tu.. Hahaha

      Padam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com