5.5.15

Papaglamz.com 100% mesra SEO?

Teknik-teknik SEO untuk sebuah blog


Assalamualaikum

Dalam sesuatu blog atau webpage tentunya peranan SEO itu penting. Tapi anda tau apa itu SEO? Sesejak join ExchangeFeedGroup ni baru lah Papaglamz tahu apakah itu SEO. Search Engine Optimization tu adalah nama sebenar SEO. SEO ni penting bagi setiap blog untuk memastikan blog atau web page kita tersenarai diantara top list di dalam enjin carian google, yahoo dan sebagainya.

Adakah blog anda mesra SEO?


Ok untuk anda yang nak tahu blog anda mesra SEO ke tidak. Boleh lah klik link ni >>>Check SEO<<<. Untuk pengatahuan semua, Papaglamz,com sudah mencapai 100% SEO. Tapi bukan mudah yer. Tu pun setelah tunjuk ajar beberapa orang cikgu dari ExchangeFeedGroup ni. Pada mulanya SEO Papaglamz hanyalah 61% sahaja. Tetapi, bila dapat tips-tips mudah dari sifu, Terus jadi 100% mesra SEO. Sempoi jer. Nak termeninggal bila dapat tahu Papaglamz.com ni dah 100% mesra SEO. Alhamdulillah.
seo
Dan sebenarnya banyak lagi benda yang Papaglamz masih lagi perlu perlajari tentang selok belok duni blog ni. Ni baru bab untuk meningkatkan lagi SEO blog. Belom lagi bab penulisan yang berkesan buat pembaca. Memang baanyak lagi la. Harapnya Papaglamz dapat terus dan terus belajar. Insyallah.

Jadi para blogers. Happy blogging buat semua.

With Love
Papaglamz

-sekian-

10 ulasan:

  1. EFG penuh dengan ilmu. Gitu :D

    BalasPadam
  2. boleh ekin nak blajar dgn pejal

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. Berguna juga group EFG ni sebenarnya kan. Should join it. Tahniah Papaglamz dah 100% mesra SEO. Good step. Nanti bolehlah turunkan ilmu kepada saya pula. Hehe!

    BalasPadam
  4. ooooooooo papaglam rupanya

    BalasPadam
  5. yeah, dulu 57%. lepas dah diajar oleh sifu2 EFG, terus dapat 100%. dulu malas betul nak amek tau pasal SEO ni... hmm.

    BalasPadam
  6. cik Dila memang 'butakayu' bab2 ni..main taram je..huhu

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com