27.9.15

Pelakon-pelakon GIRLFRIEND KONTRAK Menyerang Teluk Cempedak

Barisan pelakon Girlfriend Kontrak, Sinopsis filem Girlfriend Kontrak, Filem Girlfriend Kotrak di pawagam


Assalamualikum

Sabtu lepas barisan pelakon Grlfriend Kontrak turun ke teluk cempedak bagi mempromosikan filem terbaru keluaran Grand Brilliant iaitu Girlfriend Kontrak. Secara kebetulan PapaG ade di Teluk Cempedak malam tu. Tak sangka. Antara pelakon yang turun malam adalah Farra Fauzana dan juga Keth Foo. Korang tau la kalau artis turun kat public mesti ramai yang kerumun. PapaG kat belakang jer. Tak la excited sangat. Hehehe. Antara aktiviti pelakon-pelakon Girlfriend Kontrak di Teluk Cempedak ialah mempromosikan filem sambil memberi hadiah buat pengunjung yang bertuah. Hadiah dia t-shirt rasmi Girlfriend Kontrak. Sapa dapat jawab soalan-soalan cepumas dari diorang dapat la hadiah tu.

Pelakon-pelakon-GIRLFRIEND-KONTRAK

Pelakon-pelakon-GIRLFRIEND-KONTRAK

Barisan pelakon Girlfriend Kontrak

1. Ristina Muneem
2. Keith Foo
3. Fara Fauzan
4. Azad Jazmin
5. Bront Palarae
6. Mustapha Kamal
7. Zarina Zainuddin 

Dan ramai lagi....

Sinopsis filem Girlfriend Kontrak

Girlfriend Kontrak mengisahkan tentang seorang gadis kampung bernama Alisa lakonan Risteena Munim. Dia mempunyai misi untuk menyelamatkan kelip-kelip kesayangannya daripada dimusnahkan oleh sebuah projek pembangunan. Projek tersebut dimiliki oleh seorang jutawan bernama Umar, lakonan Keith Foo. Umar ini jenis lelaki buaya darat.

Hendak dijadikan cerita, berlakunya satu konflik di mana Alisa terpaksa menjadi teman wanita kontrak kepada Umar dan dia menerima bayaran upah RM3,000 seminggu. Apa akan jadi seterusnya? Berjayakah Alisa dalam misi menyelamatkan kelip-kelip kesayangannya? Janga lupa tonton filem ni di pawagam bermula 24 September 2015.

With Love
Papaglamz

-sekian-

3 ulasan:

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com