28.2.16

Sedih VS Jeles | Ada Orang Dah Nak Balik Malaysia

Sayonara....


Assalamualaikum

Sedih VS Jeles Ada Orang Dah Nak Balik Malaysia | Firstly, selamat pagi orang-orang Malaysia. Bangun.. Bangun.. Solat subuh. Hehehe. PapaG di German ni baru nak masuk pukul 12 malam. Baru nak masuk waktu tido. Korang ingat lagi entri PapaG yang bertajuk 2 Perkara membuatkan anda TERUJA bila travel di bumi Eropah yang PapaG tulis sebelum ni? Ala PapaG ada cerita tentang ke'eksited'an kalau berjumpa rakan senegara di negara orang. Kalau tak baca lagi mohon KLIK DI SINI. By the way, diorang nak balik Malaysia dah. Huarghhhh...!!!! Jeles. Dan ada sikit la sedih. Sapa nak ajak kami jalan-jalan naik kereta lepas ni? Hahaha

Walauapapun, PapaG doakan korang selamat dalam penerbangan dan sampai Malaysia dengan selamat. Tunggu team Lab dan Quality pulak balik. Make sure sediakan karpet merah masa kami balik nanti. Hehehe. Doakan kami kat sini tabah dan terus semangat untuk belajar lagi. 





Ok tak sangka pulak banyak jugak gambar kita ramai-ramai. Hahaha. Ok la sampai sini je PapaG larat tulis, Keletihan seharian bersama diorang pusing satu Stuggart. Nanti PapaG ceritakan kisah di Stuggart, Germany lain kali yer. Ok la nak tido. Good naitz rakan-rakan di German. Untuk rakan-rakan di Malaysia, selamat pagi dan selamat bercuti.

With Love
Papaglamz

-sekian-

2 ulasan:

  1. amboiii...kemain selpiii nyee haaa...

    BalasPadam
  2. perrgghh...!! Mercedes Benz Arena tuuuuu...
    citer lagi pasal mercedes ehh PapaG..!!

    :)

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com