5.4.16

Ramai Tak Tahu Dekorasi Belon Memukau Tetamu di Majlis Anda

WOW Clown & Balloon Specialist


Assalamualaikum

Ramai Tak Tahu Dekorasi Belon Memukau Tetamu di Majlis Anda | PapaG percaya hiasan atau dekorasi akan menjadi salah satu element penting dalam sesuatu majlis keraian. Dengan adanya inivasi-inovasi idea yang kreatif pastinya banyak dekorasi-dekorasi yang indah dan cantik yang menghiasi majlis anda. Jika dulu hiasan dekorasi sesuatu majlis atau keraian majoritinya penggunaan bunga-bungaan menjadi pilihan ramai. Tak kira bunga hidup ataupun bunga tiruan. Tapi korang percaya tak, seni hiasan dalaman dan juga dekorasi kini mengalami perubahan dalam penggunaan material. Terbaru, PapaG berpeluang melihat dengan sendirinya dekorasi yang cantik dengan menggunakan belon-belon yang comel dari WOW Clown & Balloon Specialist.


Mungkin tak ramai yang tahu penggunaan belon sebagai hiasan membuatkan suasana majlis anda lebih santai dan ceria. Lebih-lebih lagi jika anda seorang meminati unsur-unsur humur. Sebab apa PapaG berkata begitu? Ye la, belon ni kalau kita lihat ia lebih dekat atau selalu digunapakai oleh seorang badut. Jadi tidak salah kalau PapaG katakan dekorasi belon ini akan menjadikan suasan majlis anda lebih santai dan juga ceria. Selain menceriakan suasana, sudah pasti anak-anak akan lebih teruja jika mereka terlihat dekorasi belon yang cantik-cantik dan comel-comel kan?

Serahkan pada yang pakar

Sentuhan seni kreatif belon besar dan comel di majlis 1st EFG Gathering tempoh hari adalah hasil dari WOW Clown & Balloon Specialist. Mereka memang begitu pakar dalam seni dekorasi menggunakan belon ni. Selain bentuk bunga, pelbagai bentuk hasil seni kretif boleh di gubah oleh WOW Clown & Balloon Specialist.  Pilih sahaja bentuk dan warna yang di sukai. 




Oh sebelum terlupa. WOW Clown & Balloon Specialist juga menawarkan perkhidmatan belon hiasan dan badut (clown) untuk majlis seperti majlis harijadi, majlis perkahwinan, majlis pembukaan (opening ceremony), majlis reunion, majlis hari keluarga, majlis anugerah dan lain-lain. Jadi kalau nak mudah cepat-cepat la call WOW Clown & Balloon Specialist sekarang jugak.

Call or WhatsApp : 017 3133184

With Love
Papaglamz

-sekian-

2 ulasan:

  1. wahhh besarnya belon...nak buat sambutan hari jadi...majlis perpisahan menarik sangat

    BalasPadam
  2. peliknyaaaaaaaa...!!
    papaG tak bergambar dengan belon gergasi..??!! hahahahaaa.. bukan papaG paling havoc bergambar ke time tu.. :p

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com