22.5.16

Teaser Koleksi Terbaru Shawl Exclusive By Papaglamz

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah kini Shawl Exclusive by Papaglamz melangkah setapak lagi dengan penghasilan basic shawl yang kedua. Mengekalkan ciri-ciri shawl yang pertama, kami menampilkan material yang lain pula. Kain yang lebih ELEGANCE serta warna-warna yang lebih berani dan menceriakan. Seriously PapaG begitu tak sabar nak tunggu batch kali ni siap. Korang macam mana pulak? Rasa tak sabar juga ke? 

Bos besar pilih kain

shawl-exclusive

Dalam memilih material serta warna kain, biasanya PapaG akan berbincang dengan wife bersama-sama la. Yela berbincang lebih elok. Kadang mana yang PapaG tak tahu, wife lebih tahu. Dia wanitakan. Warna apa yang menjadi trending sekarang ni. Material kain apa yang lebih orang minat dan dari sgala aspek lagi. Kami akan berbincang. Agar pengeluaran shawl kami ni tidak lah macam Syok Sendiri kan. Semestinya KAMI MAHU DELIVER YANG TERBAIK untuk kesemua pelanggan-pelanggan kami. Insyallah.

Jadi, korang tunggu tau keluaran shawl yang terbaru dari kami. Terus sokong kami dan teruskan membaca entri-entri menarik di Papaglamz,com.

With Love
Papaglamz

-sekian-

2 ulasan:

  1. Tengok da gambar ni..teaser sangat papa ni... Cepat2 keluar bubble pulak

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com