3.11.16

Khasiat Air Mani Suami Yang Isteri Patut Tahu

Assalamualaikum semua. Ari mani adalah cairan berwarna putih yang keluar memancar dari kemaluan, biasanya keluarnya cairan ini diiringi dengan rasa nikmat dan syahwat. Mani dapat keluar dalam keadaan sedar (seperti karena berhubungan suami-istri) ataupun dalam keadaan tidur (biasa dikenal dengan sebutan “mimpi basah”). Air mani adalah air yang suci. Ianya tidak najis. Dan kalau korang nak tahu, air mani suami mempunyai khasiat tersendiri untuk isteri.

khasiat air mani untuk muka, khasiat air mani untuk wajah, khasiat air mani untuk jerawat, telan air mani dalam islam, khasiat air mani diminum, air mani lelaki cair, air mani lelaki yang subur, contoh khasiat air mani wanita, kasiat air mani untuk wajah, manfaat air mani jerawat, manfaat air mani wanita untuk laki laki, manfaat air mani bila diminum, menelan air mani menurut islam, air mani lelaki yang subur, hukum telan air mani suami, manfaat air mani pria bagi payudara wanita,

Antara khasiat air mani suami yang isteri patut tahu antaranya:

1. Air mani ialah agen anti-stress semula jadi yang boleh mencegah kemurungan
Semua tahu yang seks boleh menceriakn hidup anda, tetapi ramai yang tidak mengetahui kaitannya dengan air mani. Kajian yang dijalankan di kolej wanita di State University of New York di Albany mendapati yang air mani memang berjaya mengurangkan tanda-tanda kemurungan. Ini disebabkan faraj wanita akan menyerap sperma ke dalam saluran darah dan memberikan kesan positif terhadap emosi mereka.

2. Air mani mengandungi multivitamin yang mampu melambatkan proses penuaan
Satu sudu air mani mengandungi lebih dari 200 protein termasuk vitamin dan mineral. Antaranya ialah vitamin C, kalsium, klorin, asid sitrik, fruktosa, asid laktik, magnesium, nitrogen, fosforus, kalium, natrium, vitamin B12, dan zink.

3. Mengurangkan risiko kanser prostat dan kanser payudara
Menurut laporan dari Jurnal Persatuan Perubatan Amerika, kekerapan ejakulasi sperma mempunyai kaitan dengan penurunan risiko kanser prostat.Penyerapan air mani melalui dinding faraj akan mengurangkan risiko kanser payudara disebabkan oleh glikoprotein dan selenium yang terkandung dalam sperma.

4. Mencantik, melebat dan menyihatkan rambut
Air mani mempunyai agen penyembuhan yang kaya dengan protein 5 kali lebih banyak daripada produk penjagaan rambut yang ada di pasaran. Kandungan protein dalam air mani akan saling melengkapi dengan molekul protein dalam rambut.

5. Mencegah keguguran
Ada sesetengah kes keguguran atau kemandulan adalah berpunca dari kehadiran antibodi yang memusnahkan protein atau antigen dalm air mani. Antigen sperma yang menyerap dalam saluran darah melaui faraj akan membantu kehamilan menjadi lebih selamat.

With Love
Papaglamz

-sekian-

2 ulasan:

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com