4.9.18

Jangan lepaskan peluang dengan Traveloka Promotion untuk ke SEEngapore!


Assalamualaikum semua. Singapura, negara yang kecil tetapi sangat maju. Walaupun kecil, tidak bermaksud kota kecil ini tidak mempunyai tempat-tempat menarik yang anda boleh lawati. Lebih syok lagi, Singapura sangat sinonim dengan gelaran kota keriangan. Sudah pasti, buat anda yang ingin mencari hiburan sambil bercuti, Singapura adalah tempat terbaik untuk anda.

Foto: thefindersingapore.com

Dalam entri kali ni aku nak kongsikan buat anda semua antara tempat yang menjadi aim aku nak singgah kalau ke Singapura. Tapi sebelum tu just nak bagi tahu, sekarang ni Traveloka ada buat satu promosi jom ke SEEngapore dengan Traveloka Promotion. Promosi ini membolehkan anda semua mendapat diskaun hebat dari Traveloka dengan RM50 flat rate discount untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia ke Singapore dengan menggunakan Traveloka samada melalui laman web atau aplikasi dengan menggunakan kupon "GOSG"


Sebelum tu, bagi yang tak pernah dengar lagi apa itu Traveloka, ia merupakan pakar dalam merancang percutian atau perjalanan anda. Senang cakap kalau anda nak bercuti, Traveloka ada segala maklumat yang anda perlukan termasuklah booking tiket, booking hotel, nak cari tempat makan dan lebih menarik, jika membuat pembelian melalui Traveloka mesti akan dapat diskaun sebab Traveloka banyak lounch macam-macam promotion. Macam promosi SEEngapore ni la. Jadi, jangan lepaskan peluang dengan Traveloka Promotion untuk ke SEEngapore!

Bercakap tentang promosi SEEngapore ni, antara syarat dan cara tempahan adalah seperti berikut:

1. Promosi diskaun RM50 untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia ke Singapura dalam satu ID Tempahan.

2. Sah untuk tempahan yang dilakukan menerusi laman web Traveloka, laman mudah alih dan Traveloka App versi minimum 2.15.0 (Android/iOS) sahaja.

3. Pilih penerbangan dan gunakan kupon kod “GOSG” sewaktu pembayaran


4. Pilih hotel yang mempunyai diskaun 20% dari harga asal daripada senarai hotel yang terlibat

5. Tempoh tempahan: 1 September hingga 30 September (Subject to change)

6. Tempoh Perjalanan: Anytime

7. Dengan menyertai kempen promosi ini, pengguna bersetuju untuk menanggung kerugian sepenuhnya dan membebaskan Traveloka dan sekutunya dari semua liabiliti, kerugian, ganti rugi, tuntutan (termasuk tuntutan pihak ketiga) dan tindakan yang berpunca dari penerimaan, pemilikan, penggunaan atau penyalahgunaan kupon atau penyertaan promosi promosi termasuk, tanpa batasan, kecederaan, kematian, dan kerosakan harta benda.

8. Traveloka berhak untuk mengubah terma dan syarat atau membatalkan sebarang promosi pada bila-bila masa tanpa notis awal.

Mudah dan berbaloikan? Cepat dan jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan promosi SEEngapore ini sekarang. Sebab banyak tempat-tempat menarik yang anda boleh lawati di sana. Buat yang ke sana untuk bekerja sudah pasti kos travel anda menjadi lebi murah!

Bila nampak promosi dari Traveloka ni, aku rasa berkobar-kobar nak travel ke Singapore. Sebenarnya ada tempat yang menarik yang aku dah aim nak singgah kalau aku ke sana. Sudah semestinya Universal Studis singapore (ini WAJIB).

Foto: Uniqly Singapore

Siapa la tak kenal dengan Universal Studios Singapore, USS ni kan. Salah satu tarikan yang ama-amat popular di sana. Nak ke universal studio yang sebenar jauh sangat. Jadi, ke Singapura pun jadi la.

Tentu sekali kalau ke USS ni anak-anak pasti suka termasuk mak bapak sekali teruja. Terdahulu, USS mula dibuka kepada pengunjung awam pada May 2011. Tempat ni agak luas dan banyak zon-zon tersendiri dengan tema yang tersendiri. Memang betul-betul dalam filem-filem hollywood. Antara zon-zon tersebut ialah:

1. zon Hollywood yang mempunyai replica Hollywood Walk of Fame,

2. zon New York yang mempunyai replica New York Public Library yang terkenal,

3. zon Sci-Fi City yang mempunyai Battlestar Galactica Duelling Rollercoaster,

4. zon Ancient Egypt,

5. zon The Lost World,

6. zon Far Far Away yang mempunyai binaan istana menarik,

7. zon Madagascar yang diinspirasikan daripada DreamWorks Animation.

Dan jika anda ke USS ni pastikan anda spare masa dalam sehari untuk explore baru la berbaloi!

Kesimpulannya, kalau anda ke Singapura, jangan lupa untuk KE USS sebab banyak benda yang akan membuat anda terhibur. Dan yang lagi penting, jangan lupa untuk grab promosi SEEngapore bersama Traveloka Promotion untuk dapatkan tiket penerbangan dengan potongan harga yang menarik disamping 20% diskaun hotel penginapan.

"Ingin cuti-cuti dan menerokai ke SEEngapore? Hanya tempah bersama Traveloka, dan nikmati diskaun hebat RM50 flat rate dengan Traveloka Promotion! https://www.traveloka.com/ms-my/promotion/seengapore."

With Love
Papaglamz

-sekian-

3 ulasan:

  1. last p spore 2012...tp pegi USS je tk sempat round2 tmpt menarik kt spore...booking dgn traveloka best ni sbb ada coupon bole dpt diskaun..mmg dh byk kali booking thru traveloka

    BalasPadam
  2. bestnya jenjalan singapore sekarang, last time pergi ada la 3 4 tahun lepas. tu pun singgah USS je, insyaAllah ada rezeki nak jejak kaki lagi kat sana

    jom singgah www.lubukseni.com bebilerr free

    BalasPadam
  3. waah mesti terjah traveloka booth

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com