Tinta Papaglamz |#| SYNDROM TAHUN BARU

/
27 Comments
Januari 07, 2015
Assalamualaikum

Pernah korang semua dengar SYNDROM TAHUN BARU? Simptom die senang je nak tau. Kalau tulis pape tarikh kat mana-mana borang ataupun dokumen mesti silap tahun. Tula yang Papaglamz lalui sekarang ni. Penyakit yang Papaglamz namakan sendiri tu. SYNDROM TAHUN BARU.
Semua benda ni salah tarikh hokkay. Kena betulkan. Sekian..!!!
Hari ni dah masuk hari ke-8 tahun baru kn? Tapi tetap la tersalah letak tahun kat belakang tu.Banyak sangat borang dan dokumet-dikumen kena isi semula atas sebab salah tarikh. Berangan ape entah. Hehehe. Kena set otak semula cmni.

p/s: Sesape ade syndrom ni? Moh share.

Pengedar Shaklee Anda
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Rayyan Faizullah @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-


You may also like

27 ulasan:

  1. Erkkk?? Sama laa.. haha... 2014 masih lagi menghantui...selalu je silap... hihi

    BalasPadam
  2. Hehehe klau gni mmg selalu berlaku ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bkn sy jer.. Bos sy jugakzz.. Hahaha

      Padam
  3. berlaku gak kadang2 hihihi....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sabar je la.. Tp papaglamz dh msuk hr ke-8 ni msih trslap lgi. X fokus..

      Padam
    2. sama masih silap lagi ni... huhuhu

      Padam
    3. Dah nk masuk setegah bulan Cik Ash ui.. Rindu sgt ngan 2014 nyer yer.. Hehehe

      Padam
    4. kenangan 2014 banyak memori terindah tercipta sejarah hihihi.... jadi wife.... kelantan kena musibah banjir besar... kebyakan family ekin dikelantan terlibat banjir...

      Padam
  4. hehehe hati masih tersangkut pada tahun lalu ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tula.. Nl kne calibrate otak semula nih..

      Padam
  5. Mesti jadi camni.. habis invoice customer kena wat balik.. banyak plak tu yg salah.. huhu

    BalasPadam
  6. heheheh sama lah akak awak ni...

    BalasPadam
  7. agaknya, papaglamz kuat sangat berangan ni . hihihihi. ada pulak syndrome tahun baru yeee, penyakit baru ek? hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye la kot Cik.. Berangan catwalk atas red carpet.

      Padam
  8. saya rasa saya lagu teruk T-T boleh pulak tulis 1/11/14. tang mana datang bulan 11 tu. sadis betul salah tulis dan x perasan. org lain pulak yg tegur

    BalasPadam
  9. bangunlah dari tidur..ni dah tahu 2015, hahaha

    BalasPadam
  10. tak boleh nak move on dari tahun 2014..hahaha

    BalasPadam