4.3.15

ESP NON-GMO PROTEIN SOYA PILIHAN TERBAIK

Assalamualikum

Memandangkan bulan ni Shaklee Malaysia buat promosi best iaitu ESP Buy 6 free 1 (haa boleh lah korang beli stok untuk diri sendiri atau kongsi dengan rakan2),jadi saya nak cerita sikit tentang ESP ni khasnya  perbezaan ESP berbanding jenama lain. ESP shaklee diperbuat dari soya non-GMO, dicuci dengan air, mengandungi lima vitamin B yang penting, rendah lemak, bebas laktosa dan kolestrol.
Salah satu perbezaan ESP jenama Shaklee berbanding soya jenama lain adalah soya shaklee dibasuh dengan menggunakan air. Tahukah anda kebanyakan jenama soya di pasaran dibasuh menggunakan alkohol sebelum diproses. Alkohol ini menyebabkan isoflavanes didalam soya termusnah. Sedangkan isoflavanes ini lah yang penting dalam pencegahan kanser. Jadi kalau ada yang kata makan soya punca kanser, memanglah betul sebab soya yang dah diproses dah tiada khasiat isoflavanes . Berbeza dengan ESP Shaklee. Soya Shaklee dibasuh menggunakan air untuk mengekalkan isoflavanes, genistein dan daidzein dan juga keseluruhan kebaikan soya. 
Dan kalau korang nak  tahu satu lagi fakta best, Shaklee merupakan syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya. Sebenarnya, pengasingan soya pertama yang pernah  dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an.  Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah  membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya iaitu protein soya merupakan sebuah blok binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.. Haa,shaklee bukan main perah kacang soya tadah dalam bekas biasa, tempek label, pos kat korang..hihi.. Tapi ini terbaik tauuu..Okay. Nanti Papaglamz cerita lagi

Say hello to march. Okay Papaglamz nak mengewar-warkan Pada semua. Bulan march ni Shaklee membuat promosi untuk tiga produk seperti berikut.
Ketiga-tiga produk ini mempunyai khasiat yang terbaik dan tersendiri.

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi Ibu, Bayi dan Keluarga
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
COD: Kuantan
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

Jangan lupa terjah entri ni:


2 ulasan:

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com