22.3.16

Buffet Asia di Restaurant The East Mannheim, Germany

Pengalaman di Germany


Assalamualaikum

Buffet Asia di Restaurant The East Mannheim, Germany | Ok diam-diam dah seminggu lebih juga PapaG balik dari training di German. Well said, it is a good experienced (Gituuuuuuuuu omputih kau....). Hahaha. Ok la kalau dah namanya lidah asia ni, memang tak sah la dok mencari makanan yang ade pedas, masam, masin, manis sekali arung. Alhamdulillah PapaG terjumpa satu restaurant di Mannheim. Restoran yang menyajikan makanan-makanan asia sudah semestinya menjadi pilhan PapaG. Restaurant The East Mannheim sudah pasti menjadi restaurant pilihan mereka-mereka yang datang di German. Seriously, masa PapaG di sini, kebanyakannya orang asia yer. Chinese la yang ramai. 





Restaurant ni basically menyediakan set buffet. Banyak juga hidangan yang berasaskan asia ada kat sini. Antara yang menjadi pilihan PapaG ialah dia punya seafood. Memang sedap. Kita boleh pilih seafood apa yang kita nak then tumis bersama sambal atau soso pilihan kita sendiri. Terpulang nak pedas ataupun manis ataupun kicap masin. Pilihan kat tangan korang. 

Agak lama jugak la PapaG habiskan masa di restaurant ni. Orang kata slow-slow kayuh kan. Bagi perut tu slow-slow masuk makanan. Baru la boleh telan sampai selori makanan kat restaurant tu kan? Hahahah. Walaupapepon, kalau ke Mannheim jangan lupa datang The East Restaurant tau.

With Love
Papaglamz

-sekian-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com