11.4.16

Aloe Vera Forever Living Jadi Viral Sebab Nitizen Percaya Dengan Khasiatnya

10 SEBAB Utama Untuk MEMINUM Gel Aloe Vera FOREVER LIVING


Assalamualaikum

Aloe Vera Forever Living Jadi Viral Sebab Nitizen Percaya Dengan Khasiatnya | Ramai yang kata kesihatan kita bermula dari usus kita. Yup....!!! PapaG akui. Dan bermacam produk kesihatan yang ada di pasaran kini lebih menumpukan pada kesihatan usus kita. Lebih mudah untuk kita faham, kesihatan usus amat sinonim dengan proses detoksifikasi dalam badan kita. Satu bahan yang amat membantu dalam proses detok ialah Aloe Vera. Dan....!!!! Forever Living mengeluarkan satu produk detok yang amat popular dan menjadi viral dengan menggunakan aloe vera sebagai bahan asasnya. 

kebiakan-forever-living

Aloe Vera Gel Forever Living sangat digemari kerana ia sangat berkesan untuk mencuci kotoran, mendapan dan kerak yang terdapat pada saluran usus. Aloe Vera Gel Forever Living lembut pada perut namun cukup berkuasa untuk meresap dan menanggalkan kotoran dan mendapan degil yang melekat berkurun lama pada dinding usus anda.

Antara kebaikan lain Aloe Vera dari Foreve Living

Membina Badan
  • Ia mengandungi 20 JENIS asid amino, termasuk 7 asid amino PERLU yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Asid amino adalah blok binaan bagi membina badan.


Sifat Pemulihan
  • Ia mengandungi 12 unsur semulajadi yang dapat membantu memulihkan luka akibat calar-calar, luka-luka kecil, luka terbakar dan lain-lain.


Kesihatan dan Kebersihan Gigi
  • Menggalakkan gusi dan mulut yang sihat. Satu kajian pada 2008 yang diterbitkan dalam Journal Applied Oral Science mendapati bahawa aloe vera adalah LEBIH BERKESAN daripada 2 jenama ubat gigi yang utama. Menggabungkan penggunaan Forever Bright Toothgel dengan pengambilan Gel Aloe Vera berpotensi menyokong kesihatan dan kebersihan mulut dan gigi anda.


Mempercepatkan Penyembuhan dan Pembaikpulihan
  • Gel Aloe Vera meningkatkan fungsi fibroblas iaitu sel yang membantu pembentukan KOLAGEN dan ia juga menolong melegakan kelecuran, luka-luka dan calar-calar kecil serta kegatalan kulit.


Pembaikpulihan Elastin & Kolagen
  • Ia dapat menokok bekalan bahan-bahan binaan untuk menghasil dan mengekalkan kulit yang sihat.


Mengekalkan Berat Badan Yang Sihat & Meningkatkan Tahap Tenaga
  • Secara semulajadi dapat menggalakkan pembersihan sistem penghadaman kita. Dengan demikian, meningkatkan tahap tenaga serta membantu mengekalkan BERAT BADAN yang IDEAL.


Menyokong & Menggalakkan Fungsi Sistem Ketahanan Badan
  • Kandungan unsur-unsur perangsang dapat membantu menggalakkan fungsi sistem pertahanan badan kita.


Sistem Penghadaman Yang Semulajadi
  • Secara semulajadinya, Gel Aloe Vera mempunyai keupayaan membersih, dengan demikian membantu pergerakan usus dan meningkatkan penyerapan protein serta nutrien lain.


Membekalkan Mineral Surih
  • Ia mengandungi 20 mineral semulajadi termasuk kromium, magnesium, mangan, kuprum dan zink.


Membekalkan vitamin Semulajadi
  • Ia mengandungi vitamin yang diperlukan dalam diet harian kita termasuk vitamin B12, asid folik, niasin, B6, B2, B1, C, E dan A.

Produk Berasaskan Aloe Vera Untuk Kesihatan Dan Kecantikan

Selain daripada Aloe Vera Gel yang popular tu, Forever Living turut mengeluarkan pelbagai lagi produk berasaskan aloe vera untuk kesihatan dan kecantikan. Antaranya termasuk lah Forever Bee Honey, Forever Bright Toothgel, Avocado Face & Body Soap dan Forever Sun Lips.

kebaikan-forever-living

Kalau korang nak cuba Aloe Vera Gel yang mempunyai pelbagai khasiat terutama untuk detox tu boleh lah cuba rangkaian produk daripada Forever Living ni. Hubungi agent Forever Living yang boleh dipercayai tau.

Facebook : Fara Hana
Instagram : @farahamzah.my
Telefon : 0136283485

With Love
Papaglamz

-sekian-

Tags;

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com