1.4.16

Tampil Anggun Dengan Basic Scarf Dari Qesyamin

Satin Shawl dari Qesyamin


Assalamualaikum

Tampil Anggun Dengan Basic Scarf Dari Qesyamin | Pemakaian shawl kini menjadi satu trend yang sangat popular. Dengan pilihan kain yang pelbagai warna, corak dan gaya membuatkan ianya salah satu aksessori wanita yang mampu mengubah tatacara penampilan seseorang jika kita tahu menggayakannya. Dengan permintaan shawl yang amat tinggi, butik Qesyamin yang beroperasi secara online tidak mahu melepaskan peluang untuk mencuba nasib menerjah market penjualan shawl. Basic shawl dari Qesyamin antara keluaran produk dari butik ini yang pernah PapaG cuba.

Basic shawl dari Qesyamin mempunyai 3 warna pilihan antaranya pink, biru dan juga kelabu. Baru-baru ini founder dari Qesyamin telah berbesar hati untuk menaja 6 helai basic shawl di First EFG Gathering. Alhamdulillah, PapaG berpeluang untuk mencuba shawl yang berwarna biru. Kali pertama memandang dan memegang shawl ini dengan sendirinya membuatkan PapaG teruja. Apa tidaknya, shawl yang diperbuat daripada kain satin yang berkualiti tinggi mempunyai kelebihan dan keunikan yang tersendiri.

Shawl yang menarik ini PapaG hadiahkan pada wife untuk dia cuba. Ternyata wife sangat suka. Shawl ini sangat mudah untuk dipakai kerana ianya mudah dibentuk selain kain yang digunakan juga tidak jarang. Kiranya menutup aurat dengan sempurna la ni. Dan paling penting tidak mudah berkedut dan sangat mudah untuk digosok. Bila Nampak wife PapaG pakai, ternyata ianya nampak lebih anggun dan manis gitu. Sesuai dipakai tak kira kemana sahaja. Sama ada untuk hang out jalan-jalan bersama family ke, majlis-majlis makan malam ke atau kemana-mana sahaja. Boleh dikatakan shawl ini macam multi-fungsi gitu la. Hehehe.


Korang tengok sendiri wife PapaG pakai shawl ni. Boleh dipakai labuh dan kain pulak tak jarang. Boleh la PapaG katakan pemakian shawl dari Qesyamin ini membolehkan kita untuk menutup aurat dengan sempurna. Sesuai sangat dengan tagline butik ini “HIJAB IN FAITH’.

Jom PapaG kongsikan antara koleksi-koleksi shawl lain yang terdapat di butik online Qesyamin.





Cantik kan? Memang tak rugi bagi mereka yang ingin mencuba shawl dari Qesyamin ini. Kalau korang nak cuba korang boleh contact detail kat bawah ni

Facebook : Qesyamin.my
Instagram : Qesyamin.my
Website : www.syamimirosnee.blogspot.my
Telefon : 019-9444960

With Love
Papaglamz

-sekian-

4 ulasan:

  1. Cantiknya umi imtiyaz pkai...cun sesangat..dah blh jadi model tudung dah ni pejal..

    BalasPadam
  2. cantik shawl tu...tapi kesian kena maki.. :>)

    BalasPadam
  3. cantiknyaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  4. Sesuai sangat dengan tagline butik ini “HIJAB IN FAITH’... Yes, papa apa maksud tu.. dlm BM. Bagus menepati ciri wanita muslim

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com