9.6.16

Fenomena Viral Krim Kurus Tidak Panas Dari Izeara Xtravaganza

Assalamualaikum semua. Harap korang semua baik-baik sahaja. PapaG percaya ramai yang telah tahu tentang fenomena viral krim kurus tidak panas dari Izeara Xtravaganza. Baru-baru ini PapaG berpeluang mencuba krim untuk kurus dari Izeara Xtravaganza ni. Sebenarnya dah lama juga PapaG dapat tahu tentang krim kurus ni. Apa tidaknya krim kurus ini menjadi begitu viral bila ada yang mempersoalkan keberkesanan krim ini kerana ia tidak panas. Almaklumlah kebanyakan krim-krim untuk kurus ni akan memberikan kesan rasa panas pada si pemakai kan. Tapi tidak pula bagi Krim Kurus dari Izeara Xtravaganza ni. 


Kali pertama mencuba krim ini rasa begitu teruja sekali. Selain rasa yang tidak panas, krim kurus ini juga tidak melekit tau. Sangat selesa bila dipakai. Bau pun SEDAP. Wangi-wangi natural gitu.

Diam-diam dah beberapa minggu juga PapaG menggunakan Izeara Extravaganza ni. Alhamdulillah sekarang rasa sangat-sangat konfiden nak pakai baju-baju yang ala-ala fit gitu. PapaG suka sapu krim kurus ni di bahagian pinggang dan lengan. Nak cakap perubahan yang ketara tu memang tak boleh lagi la. Mungkin bila dapat memakai semula kemeja slim fit yang dah lama tak pakai dengan rasa KONFIDEN amat la menyeronokkan. Wife PapaG pun kata "Amboi semakin melaram sekarang ni". Hehehehe. Seriously BEST SANGAT krim ni. Thank you Krim Izeara Extravaganza.


KEBAIKAN IZEARA EXTRAVAGANZA
  • Merupakan serum kurus yang PERTAMA di pasaran yang tidak panas, tidak melekit 100% dan pastinya harga serum ini MAMPU MILIK! 
  • Serum kurus pertama di Asia yang ada Cafeisilane C. Ini adalah bahan yang paling pantas mencairkan lemak di bawah kulit. 
  • Melawaskan permbuangan air besar selepas 1 jam menggunakan Serum Izeara Extravaganza ni. 
  • Hilang stretchmark lama dan baru melahirkan sekiranya korang menggunakan secara konsisten selama 7 hari. 
  • Lemak lemak tepu dan degil akan disingkirkan dengan cepat!
Kan banyak kan kebaikan Krim Kurus Izeara Extravaganza ni kan. Untuk pegatahuan semua ramai juga sebenarnya yang telah berjaya menguruskan badan mereka dengan mengamalkan penyapuan krim kurus Izeara Xtravaganza. Artis juga pakai krim ni tau. Siapa tak kenal dengan Siti Nordiana kan? Nana siap bagi feed back positif lagi. Kelas kau Nana...!!!! Hehehe

Ramai dok kata apa rahsia maintain berat badan tampil ramping walau buzy dengan kerja kan. Haaa .Nana gunakan Serum Izeara Xtravaganza ni, nak kata siang mlm sapu Serum Izeara Xtravaganza ni,kdg2 miss jugak.. Tapi kesan dia mmg powerlah..hehe So memang Recommended produk Serum Kurus Tak Panas & Wangi ni Dari Izeara Xtravaganza.. Lagi 1 nana nk pesan, kalo lepas bersalin mmg bagus sgt2 pakai Serum Kurus Izeara Xtravaganza ni tau.. Pakat2 sapu serum Kurus Izeara Xtravaganza ni siang mlm ya..mmg kurus habis uolls ni."
Jadi korang jangan lupa untuk mencuba krim kurus yang tidak panas dari Izeara Xtravaganz ni tau, PapaG sura korang pasti akan berpuas hati. Tapi ingant korang kena beristiqomah. Jangan pakai kejap-kejap dah berputus asa kan. Macam tu pakai produk paling mahal didunia pun korang tak kan kurus kan? Hehehe. Ok la, SELAMAT MENCUBA.......!!!!

Untuk detail dan order boleh terus


Instagram: @izearaxtravaganza
Telefon: 013-777 3617

With Love
Papaglamz

-sekian-

2 ulasan:

  1. Wah papaG pun terjebak jugak. haha, jgn bikin video viral nahh. haha

    BalasPadam
  2. ni dah viral tayang body hahahahahha

    BalasPadam

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com