15.11.15

Dapatkan Petrol V-Power Racing di Stesen Shell Terpilih Malaysia

Shell V-Power Racing Improve Performance Through advance Technology


Assalamualaikum

Baru-baru ini Shell telah melancarkan petrol yang terbaru V-Power Racing di Malaysia bermula November 2015. Tidak semua petrol stesen Shell di Malaysia menjual petrol jenis ini. Hanya stesen-stesen terpilih di setiap negeri di pilih untuk menjualnya. Ingin tahu di mana lokasi stesen-stesen Shell yang menjual petrol V-Power Racing? >>>KLIK SINI<<<

Shell-V-Power-Racing


Berikut PapaG kongsikan kenyataan rasmi Shell Malaysia berkenaan penjualan petrol V-Power Racing di Malaysia. Di petik dari laman web rasmi Shell.

In line with the Government’s directive, we will be offering RON95 as the main fuel grade in the country. As such, Shell needs to optimize selected stations in our network and increase capacity for RON95 to meet customer demand. We are pleased to inform that Shell V-Power Racing will continue to be available at over 111 Shell stations in Peninsula Malaysia.

Perbezaan antara Petrol V-Power dengan Petrol V-Power Racing

Mesti ramai yang bertanya akan perbezaan antara Petrol V-Power dangan V-Power Racing ni kan. Secara ringkasnya V-Power Racing adalah petrol yang di formulasikan lebih baik dari V-Power. Kandungan bahan bakar yang di panggil Oktana adalah setinggi 98-99% dalam setiap liter isian. Berbanding petrol V-Power, kandungan oktana hanya sebanyak 97% sahaja. Secara teorinya, lebih banyak kandungan bahan bakar oktana, semakin tinggi kuasa pecutan kenderaan. Serta enjin kenderaan anda akan lebih bersih.

Ini bermaksud, dengan penggunaan petrol V-Power Racing, prestasi kenderaan anda pasti akan menjadi lebih baik. Kerana enjin anda terjaga bukan sahaja mempunyai prestasi enjin yang tinggi malah pembaharuan petrol ini dalam menyuntuk elemen-elemen pengurangan geseran di dalam enjin ternyata berjaya. Patut la Petrol Shell V-Power Racing ni di guna pakai di dalam kereta lumba formula satu Ferrari. Jadi kalau kita isi V-Power Racing dalam kenderaan kita, ala-ala sama dengan Ferrari la. Hehehe.

Dapatkan Petrol V-Power Racing di Stesen Shell RA Talang Enterprise, Ayer Keroh Melaka

Buat orang-orang Melaka, anda berpeluang untuk mencuba Shell V-Power Racing di stsen minyak Shell RA Talang, Ayer Keroh. Satu-satunya pam minyak Shell yang menyediakan petrol jenis ini di Melaka. Jangan lupa juga layari Facebook Page Shell RA Talang Enterprise >>>Klik Disini<<< dan like sebagai tanda sokongan anda pada stesen kami. Semoga dengan adanya saluran maya ini staff-staff Shell RA Talang Enterprise akan lebih dekat dengan anda. Segala update terkini tentang promosi dan juga pertandingan-pertandingan akan di kemaskini di page ini. Jumpa di sana.

With Love
Papaglamz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com