20.5.21

Style - Mix And Match Baju Dan Seluar Untuk Lelaki Yang Trendy

KHAS BUAT LELAKI - INI DIA PADANAN WARNA BAJU DAN SELUAR YANG BOLEH DICUBA UNTUK NAMPAK HEBAT..!!!

Nak tau padanan warna baju dan seluar yang anda boleh cuba untuk tampil lebih bergaya dan MENARIK? 

Teruskan membaca artikel ini.

Visual pandangan pertama adalah sangat penting untuk menarik minat seseorang. Selain menjaga penampilan wajah dan kebersihan badan, pilihan gaya juga merupakan aspek penting dalam menata rias penampilan seseorang lelaki.

Berikut adalah padanan baju dan seluar yang boleh dicuba:

1. BIRU NAVY DAN PUTIH

Warna ini adalah yang paling terbaik untuk lelaki. Si pemakai akan tampil lebih menyerlah. Warna navy dan putih ini lebih klasik dan akan menyerlahkan lagi kematangan seseorang lelaki.

2. HITAM DAN KELABU

Warna ini adalah warna yang sangat biasa dipakai. Warna ini menampakkan seseorang begitu ringkas dan elegen. Tak lupa ia menaikkan lagi sisi maskulin seseorang.

3. KELABU DAN PINK

Pakain berwarna pink dalam kalangan lelaki bukanlah janggal lagi. Jika kena dengan padanan yang sesuai, ia akan mengurangkan sisi feminine warna pink itu. Apa kata cuba gayakan pakaian berwarna pink bersama dengan kelabu. Sisi 'nakal' anda pasti menyerlah.

4. COKLAT DAN KRIM

Jika anda ingin ke majlis kasual warna ini sangat sesuai untuk dipadankan. Warna kontra ini elegen digayakan oleh lelaki eksekutif seperti anda.

Selain penggayaan baju, rambut juga penting dalam penampilan. Biasanya rambut digayakan bersama minyak rambut, krim, gel atau pomade.


Jom cuba MAGIC BLUE POMADE ini untuk penggayaan rambut anda. Ia sangat sesuai untuk anda yang begitu menjaga penampilan.


FUNGSI NATURAL POMADE MAGIC BLUE:

1. Menjadikan rambut lebih sihat & hitam bersinar.

2. Melebatkan rambut.

3. Mencegah uban.

4. Mencegah rambut gugur.

5. Menyihatkan kulit kepala & akar rambut.


Diperkaya dengan bahan semula jadi seperti Madu dan Bunga Tanjung yang terbukti turun temurun sangat bagus dalam memelihara kesihatan rambut dan kulit kepala.

CARA GUNA NATURAL POMADE MAGIC BLUE

Ambik sedikit sahaja NATURAL POMADE (hujung jari) dan sapu rata di seluruh rambut sambil urut-urut kulit kepala.

Kemudian sikat rambut sehingga rapi.

InsyaAllah, rambut anda tampak lebih kemas & hitam berkilat

Jika anda berminat untuk mencuba Pomade yang NATURAL dari Magic Blue ni boleh lah PM atau wassap terus ke talian 0196141393. Boleh juga order memalalui shoppee dengan klik link dibawah.

Sekian

With Love

-Papaglamz-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com