8.5.15

Kulit, Rambut dan Kuku lebih sihat dengan pengambilan ESP

Kebaikan ESP sebagai sumber protein Dalam Badan


Assalmualaikum

ESP adalah antara hot produk Shaklee. Rami yang repeat order beli ESP ni. ESP baik untuk kesihatan tubuh badan. Lelebih lagi mereka-mereka yang nak cantik. Jom Papaglamz kongsikan kebaikan ESP.
fungsi_protein

MELEMBAPKAN KULIT
  • Kulit yang kering akan menampakkan wajah lebih tua, kusam. Wajah berminyak pula sangat merimaskan dan boleh menyebabkan jerawat dan pelbagai masalah kulit. Soya bertindak sebagai pelembap yang sangat baik untuk kulit jenis kombinasi dan juga sangat bagus untuk melenyapkan masalah kulit kering dan bersisik. Bagi mereka yang mempunyai kulit berminyak, soya dapat membantu menghilangkan lebihan minyak.

ANTI-PENUAAN

  • Soya mengandungi phytoestrogen yang membantu penghasilan estrogen didalam badan. Semakin kita berusia, hormon estrogen semakin berkurangan dan inilah yang menyumbang kepada penuaan kita. Hormon estrogen sangat penting bagi memastikan kulit kekal elastik. Tanpa estrogen yang mencukupi, kulit akan kelihatan kusam, berkedut, berjeragat dan kurang elastik. Pengambilan soya secara konsisten dapat membantu penghasilan estrogen bagi menjamin keanjalan kulit.

VITAMIN E
  • Soya mengandungi vitamin E yang membantu menyingkirkan sel mati dan menjana sel baru yang sihat. Ini membantu kita kelihatan berseri dan lebih muda. Selain mengambil soya sebagai minuman, anda juga boleh jadikan masker untuk kulit anda. Jika orang zaman dahulu mengambil kacang soya, menghancurkannya sehingga halus untuk dijadikan masker, sekarang kita ada pilihan yang lebih mudah. Dengan ESP shaklee, hanya titiskan air/toner dan ianya sudah tersedia sebagai masker terbaik anda. Untuk kesan yang lebih baik lakukan 3 kali seminggu.

MENGUATKAN KUKU
  • Soya membantu menguatkan kuku, menjadikannya lebih bersinar dan melembapkan kuku. Cuba amalkan sekurang-kurangnya 6 bulan pengambilan soya secara konsisten untuk melihat hasilnya :D

RAMBUT BERSINAR
  • Soya juga dapat menjadikan rambut anda kelihatan lebih lembut, bersinar dan beralun. Satu tips yang baik, sapukan air soya pada rambut selama 3 bulan untuk melihat hasil yang mengejutkan. Tapi kalau tak mahu, minum aja ESP
Saya adalah PENASIHAT NUTRISI bagi kaum LELAKI.
Jika anda mempunyai sebarang keraguan yang ingin anda kongsikan bersama saya wassap or email saya

p/s: Anda boleh memilih mana-mana set pilihan. Untuk konsultasi boleh la hubungi Papaglamz.

 
Penasihat Nutrisi
Faizal @ Papaglamz
0196141393
Fb: Muhamad Faizal @ Papaglamz
Penghantaran Pos Seluruh MALAYSIA

-sekian-

1 ulasan:

Papaglamz.com © . Designed by MaisarahSidi.com